• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:34

Nej då det är inte alls så ingen fara det är klagomål från en massa olika håll!

Det är Stefan som har hand om det så jag vet inte allt just nu är han på semester så det lär inte hända något på ett tag.

Vill själv inte att Rambo skall försvinna då är det ju knappt lönt att vara här längre trots allt.
    Men han själv gör allt för att bli borttagen just precis bara för typ 5 min sen slängde han in ett inlägg med smygreklam!!!!! Som jag var tvungen att radera!

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:37

Svar till:

Nej då det är inte alls så ingen fara det är klagomål från en massa olika håll!

Det är Stefan som har hand om det så jag vet inte allt just nu är han på semester så det lär inte hända något på ett tag.

Vill själv inte att Rambo skall försvinna då är det ju knappt lönt att vara här längre trots allt.
    Men han själv gör allt för att bli borttagen just precis bara för typ 5 min sen slängde han in ett inlägg med smygreklam!!!!! Som jag var tvungen att radera!

[/ QUOTE ]

det var väl ingen smygreklam det var ju en insamling för Stefan för fasen. Tycker det är en kanon grej att vi samlar inte pengar så vi kan ha kvar vårt ärliga kära anti fjlvarbergsblåa steffo

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:38

Håller med dig helt klart men jag förstår också dom få
    småföretgarna som förtvivlat föröker att få det hela att gå runt!

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:40

Du får göra hur många insamlingar du vill!
    Däremot får du inte slänga in erbjudande i samma inlägg!
    Det är smygreklam som inte är tillåtet.

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:45

dom får väl anlita Rambo Hype AB, kitemarknaden i Sverige är inget att tjäna pengar på i vilket fall det har den aldrig varit(för många importörer och för mycke kompis försäljning), på steffo säljer man dessutom inga kites, det är till nybörjare och kursdeltagare man tjänar de pengar som går se på Naish dom säljer bra med kites endast pga av Stellan och kitelife inte ett skit med steffo att göra.

Dom som inte har fattat detta får skylla sig själva. Det är ingen som livnär sig på att sälja kites i Sverige.

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:49

Precis som jag sa 70 % av det du säger är bra!
    Det är dom andra 30% som är ditt stora problem och vårt med för vi är nog ganska många som trots allt vill ha dig och din stora käft kvar här! wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:54

Tror det blir ett jävla liv med eller utan mig i vilket fall, hehe wink.gif

• sidpiraya

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:56

RÄDDA RAMBO.. bannas Hugo så kan steffo stänga

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:01

Jag tror frugan blir gladast! wink.gif

För om du försvinner så kommer det inte finnas någon anledning att sitta så mycket vid Steffo längre.

Men om du blir bannad så blir det garanterat liv helt klart!

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:04

Håller med!
    Men det är inte upp till oss längre utan mr Rambo himself.
    För hoppningsvis så är det inte så allvarligt som jag har fått förklarat för mig men tills Stefan är tillbaka så får vi vänta och se.

• noobody

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:07

RÄDDARAMBO +++ – vem ska annars säga emot klubben för inbördes beundran . . .

Ps. Ni kan inte ta bort ”Rambo” det står alltid en ny på tur att ta över !!! och han gör kanske inte lika fina bilder ??? Ds.

//Slingslutt

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:08

Svar till:

Håller med!
    Men det är inte upp till oss längre utan mr Rambo himself.
    För hoppningsvis så är det inte så allvarligt som jag har fått förklarat för mig men tills Stefan är tillbaka så får vi vänta och se.

[/ QUOTE ]

JAg funderar starkt på att klippa en reklam palts vad kostar det? man kan ju alltid ha en bild på sig själv

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:13

He He nä fy fan ta en på tjejen istället vet ja! wink.gif
    Ta det inte personligt men killar har aldrig tilltalat mig!
    Har faktiskt ingen aning Stefan sköter den saken!

• flip

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:13

LONG LIVE RAMBO! Steffo utan rambo är som en kite utan bladders! useless!

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:14

Finns inte många som kan ta dom bilderna förutom Mat då förtåss! wink.gif

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.