• SB iS SS w49

Publicerad av ola-h på 20 oktober, 2008 vid 07:49

Testade min Starboard iSonic Speed Special w49 igår. Det var visserligen lättvind och inte ens med iS86 var det ordentligt drag. Körbart ett par 100m ut, men högst tveksamt vid land.

Men 49:an låg ju där i bussen. Efter 20 minuters sjunking och balansering med vatten till midjan kom några småbyar. Då planar det upp förvånansvärt snabbt om man bara håller den platt. Det känns som den accar betydligt bättre än en slalombräda och ”glidet” kändes också väldigt annorlunda.

Men som sagt, tyvärr inget drag i seglet och inte tilräckligt många byar för att jag skulle kunna höjda tillräckigt och prova den på slör (det var pålandsvind).

Jag hoppas på mer vind senare under veckan.

ola-h svarade 16 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.