Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › scary shit…
-
scary shit…
Publicerad av walle på 22 augusti, 2005 vid 18:17Tycker steffo e som ett jefla lunarstorm med en massa små kids som fyller upp med en massa nonsens inlägg hela tiden…
Orkar ju inte ens läsa alla inlägg längre, värre e det om man inte kikar in ett par dagar…
E det så att jag e för gammal för kitesurf med mina 28år eller håller fler med mig?
Liksom lite för jobbigt att sålla ut bland alla inlägg nu mer…svinet svarade 19 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Det här gillar jag… Lite hårdare tag. Nu jävlar skall Ni få alla förbannade steffoaner.
”Lär er stava för helvete… Kan man inte stava så skall man hålla käften…”
*torkar svetten ur panan*
-
Svar till:
Det här gillar jag… Lite hårdare tag. Nu jävlar skall Ni få alla förbannade steffoaner.
”Lär er stava för helvete… Kan man inte stava så skall man hålla käften…”
*torkar svetten ur panan*
[/ QUOTE ]
E man handikappad ska man bara hålla truten… Köra upp sina kryckor någonstanns och njuta…
-
Kryckor är coolt… fatta!
Du är fjantig… det har din mamma erkänt! -
Må hända att kryckor e tufft, men hur coolt e det på en skala att springa omkring med ett blått gipspaket med en massa kärleksmedelanden på…
-
Blått?
Det var länge sen… Nu är det svart. Jag har sparat en liten ruta för dig att skriva något kärleksfullt -
Jaså det e svart nu… Jag ska köpa dig en rulle rödduk du kan dra om din enda styva del. Så det matchar ditt nagelack.
-
Du är bara avis… Ge mig fem stjänor nu ist för att tjata. Jag börjar bli trött på mina två
-
Svar till:
Tycker steffo e som ett jefla lunarstorm med en massa små kids som fyller upp med en massa nonsens inlägg hela tiden…
[/ QUOTE ]
På tal om ovan… Fredde skall vi byta forum till ditt vanliga istället? Vad heter du på gaychat.com?
-
det finns en fin funktion om du går in på en användares profil
”ignorera denna användare”
Mycket bra, önskar den fanns för den där snubben anonym
-
Använd ignorera funktionen det har jag gjort dom 4-5 största idioterna har jag ignorerat så jag slipper läsa deras personangrepp hela tiden på så sätt har Steffo blivit riktigt trevlig! Det kunde jag ju inte göra när jag var moderator men nu är det en alldeles lysande funktion!
-
ok vi ses där i Lack och läderrummet där du e moderator, snart.
Ahuu de vet du…
FF = FjoligaFredde
-
De kom från rätt man
Du har ju börjat att göra Special Foil Kiteboards nu har jag hört och sett. Namnet på 2006 va något i stil med sucks.Coolt vi tackar för den reklamen!
Hatar och älskar Steffo!
Peter
Logga in för att svara.