Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:39

we were planning to get one for a dude that does events, but he is in the ”lump” so noone has been able to get to him…. any suggestions ppl?

• jan-becher

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:48

Det är väll om nån sitter ine på en mustig stereo med åtminstone hyffsade högtalare som man vill ta med

ditt nummer har jag redan sen jag beställde en bladder från dig för 700 år sen, hur går det med den föresten?

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:50

you probably spoke to hugo… I blame him. PM me what ya need maybe I have something lying around for ya.

• krillan82

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:53

Snackade med Lomma komun och med Micke på campingen, Blir ingen ljudanlägning men han sa att det var helt okej om skotten stod i kilt och spela säckpipa från morgon till sen natt. Så det är bara att spela skotty

• jan-becher

Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:58
    Krillan82;463432 wrote:
    Snackade med Lomma komun och med Micke på campingen, Blir ingen ljudanlägning men han sa att det var helt okej om skotten stod i kilt och spela säckpipa från morgon till sen natt. Så det är bara att spela skotty

Inget ljudanlägning???? ska jag sitta och behöva lyssna på mina egna tankar i två och en halv dag

• krillan82

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:10

det var menat som ett skämt för er norrbor men skotten har lovat att spela säckpipa i killt, visst skotten

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:15

haha Kilt, I can fix… if only I could play drums like this dude…..

http://www.metacafe.com/watch/1085039//

• krillan82

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:19

du ska spela säckpipa och käka fårmage, det har du ju lovat hela tiden för tusan

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:23

hahaha if the mozziez are not bad, I promise I will wear the goddam kilt

• krillan82

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:26

säckpipa

• skotten

Medlem
    6 maj, 2008 vid 21:39

whatever keeps you quiet mate

• sourra

Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:55

Fan pågar (och pigor)! Vem hade kunnat tro att uppföljaren till vår hårda säsongsavslutning skulle kunna dra så mycket folk? Det ser ut att bli tjockt. Tjockt!

• skotten

Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:58

hahah the weekend after, surfers all over sweden will say ”man I wish it was last weekend again”

• johanw

Medlem
    7 maj, 2008 vid 15:52

@Jan Becher 463435 wrote:

Inget ljudanlägning???? ska jag sitta och behöva lyssna på mina egna tankar i två och en halv dag

joooo fan alla ljudanläggningar e välkomna!!!! ta me allt ball ni har!! skejtar ni ta me brädor o så me om de inte blir vind kan man alltid dra en runda till malmö kanske… vi har fixat ett bra ställe o va på så ta me tält, sprit o gott humör så kommer de bli perfekt!!

• lidde

Medlem
    7 maj, 2008 vid 16:17

Lördagskvällens festlokal är O’Learys Bar & Restaurant – Malmö Central

Ni är alla välkomna till lördagskvällens festlokal som är O’Learys på stationen i Malmö. Vi tittar på Kitesurfingfilmer på storbildsTV och dricker öl/drinkar tillsammans. Det finns även möjligheter till att äta på O’Learys som har tillgång till bra lokaler för alla åldrar i direktanslutning till din buss eller tåg.

I Habo Ljung finns möjligheten att grilla på oljefatsgrillarna. Det kommer att säljas korv där vinsten går till ny utrustning som behövs till oss alla i Habo Ljung.

Ses i Habo!

Hälsningar, Lidde

Sida 10 av 13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.