Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Så det är O’Learys som ska inredas med stickers nu? Hurra! Det ryktas att man fortfarande hittar klibbor på Oscars i Varberg sen äverntyret i November.
-
debkåusf;463692 wrote:Ska bli kul o se dig vrööölfull!!!:laugh:
ett l för mycket.
-
Det trodde jag du redan hade sett. Hade du inte tagit på dig tofflorna och tassat hem senast hade du helt klart fått se det. Nåväl, det går som bekant fler tåg.
-
Om vi inte fixar nått annat kanske man på svenskt landsbygdmanér helt enkelt kan köra ner bilen till grillspoten, öppna bakluckan och bjuda på dunk (som i dunka dunka).
Jag har en ny baslåda ala babben larsson i min familjekombi som jag gärna kommer ner med. -
Här e en karta över hur de kommer funka… pakera på parkeringen o kör inte ner till spoten för de får vi inte!!
Om ni ska till tältplatsen går ni över den stora vägen ni kom körande ifrån in på stigen genom buskarna rakt över infarten till campingen så kommer ni ditt..
Om ni bara ska ner till spoten så e de bara att gå ner genom bommen..
kolla eniro och min karta annrs e de bara att ringa.. kan nog fixa typ en skylt eller något me imrogn kanske..
ses där peace!
-
Jag kan inte komma i helgen. Jag måste städa och tvätta säger min sammbo….
-
awwww anything to do with a black-hole theory you are working on?
-
Jag får nog ta och avsluta dagen med ett referat från JohanW som sammanfattar det hela rätt bra:
> Johan – Habokalas 10/5 säger (21:41):
> hahaha shit va jag e ladda jag tror jag dör
> de känns som de e julafton imorgon -
töser å pågar ikväll e det dags. hoppas det blir fin bris i helgen annars så tar vi väl till spriten
-
Grill? Hur är det med den där grillen? Jag tänkte köpa lite pölsa och käka middag på stranden i kväll. Vet någon om det finns kol och tändvätska, eller ska man ta med det?
-
christian12345;464184 wrote:Grill? Hur är det med den där grillen? Jag tänkte köpa lite pölsa och käka middag på stranden i kväll. Vet någon om det finns kol och tändvätska, eller ska man ta med det?
sån engångsgrill tänte jag köpa!
-
jonaish;464190 wrote:sån engångsgrill tänte jag köpa!
Jo, men det var väl något med en stor grill också, eller?
-
@gonzo 464170 wrote:
töser å pågar ikväll e det dags. hoppas det blir fin bris i helgen annars så tar vi väl till spriten
Jag kör för du ska vara full innan Halmstad.
-
christian12345;464191 wrote:Jo, men det var väl något med en stor grill också, eller?
jo men de va väl på lördan?
du å jag + långabryggan + grilla + varmkorv + bröd + ikväll = sant 😉
Logga in för att svara.