Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
cortex svarade 16 år, 5 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
-
skotten;460374 wrote:yeah still aint had any designs yet!!! wtf??
wha tyyykker you skottyyy?
-
skotten;460374 wrote:yeah still aint had any designs yet!!! wtf??
eller kanske ett lokalt tema: “RÖR INTE MIN RIBBA”
-
@christian12345 460621 wrote:
eller kanske ett lokalt tema: “RÖR INTE MIN RIBBA”
Hehe, jag ställer mig helt bakom den. Man skulle kunna klämma dit en liten text under som säger “(…eller någon annan strand för den delen)” eller liknande så blir den aktuell för hela sverige plus att man hajjar ju till när man ser den stora texten.
-
hehe frågan e nog om vi vill att klibborna ska ha något me kite o göra alls… de brukar bli rätt mycket o över allt..
-
@skotten 460361 wrote:
damn yeah, fri night-beachparty, sat night-town : )
gött man kommer vara fräshast på stan efter en natt i tält + en dag kite! antar att det är nåt folk på stan på fredagar, annars vore det nog bättre att byta dag. går det att duscha bort doften av torrdräkts-latex, tång, svett och sovsäck på campingen mot cash?
-
synd att det inte blir några klibbor =( har itne fått någon design av skotten än. så vi hinner inte göra några klibbs.
-
Jag skulle precis börja lasta öl inför kickoffen, undra om dom kommer räcka!?
-
debkåusf;460836 wrote:Jag skulle precis börja lasta öl inför kickoffen, undra om dom kommer räcka!?
jag har 10 falk hemma redan å lite annat gött 😉
-
Jag passerar tyskland på tisdag morgon på väg hem. Någon som vill ha nåt?
-
Haze;461067 wrote:Jag passerar tyskland på tisdag morgon på väg hem. Någon som vill ha nåt?
nån Fisherman shot sprit hade fan inte vart fel!
Logga in för att svara.