Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing secret vågspot dela bensinpengar i natt

  • secret vågspot dela bensinpengar i natt

    Publicerad av nic på 4 augusti, 2008 vid 19:39

    Om någon vill dela sura bensinpangar å är uppe vid 4a-tiden i gbg så åker en bil till secret vågspot från gbg. Rookies undanbedes. skicka sms till 0734 486 486

    nic

    skotten svarade 15 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • skotten

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 21:02

    sweet to the belly… you going to the ludde one, or to the one north of chilli-korv?

  • nic

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 21:58
    skotten;487274 wrote:
    sweet to the belly… you going to the ludde one, or to the one north of chilli-korv?

    If I tell you I have to kill you. Eh, never been good at secrets. Going to the place between the hills 😉

    now I have to kill you 😛

    nic

  • skotten

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 22:02

    sweet, I thought it would be : ) if I can get out of work tomorrow afternoon I will hit zee spot.

  • rimsson

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 22:17

    convoy from båstad leaving at 4…not that secret spot but ill still have to kill you

  • skotten

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 22:20

    you sure you can handle the action there boy?? 😛

    The thing is… I heard you Båstad lads could only play tennis….and wore too much hair product.

    Hehehe…

  • yann

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 11:41

    Gött mos idag! Trodde aldrig jag skulle bli impad av en boardoff men Sam lyckades! Och förresten luta er inte mot elstängslet med en blöt våtdräkt 😮

  • rimsson

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 12:18

    Sam ägde idag! Själv mesade jag ur efter 30min på vattnet…drog till lagan o körde goa vågor faktiskt i lite mindre vind fram till 2…power nap nu och ut igen hehe! grym dag!

  • nic

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 12:35

    Japp, det var gött att sträcka ut lite. Nästa gång ska jag skugga Sam å Mårten till Yran 😛

    nic

  • hengo

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 13:08

    bilder??

  • haze

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 15:03

    Ja det var en go dag/morgon.. (kom lite sent då) Mårtens hopp är ju lite höga som vanligt.. Skönt häng som vanligt där.. Synd bara att man åkte runt på ett bananskal på slutet 😉 Men nu är brädan limmad. Fan om det släpper igen 😉

    Tror Mat har lite bilder…

  • above_the_law

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 17:46

    Riktigt fin dag (till slut),

    för att vara en bakfylledag som började med att man upptäckte att vänster sidas fenboxpluggar tryckts in i vågisen och fenan borta:-(. Köpte superepoxy på en mack och blev ytterligare försenad. Kom p g a detta samt gårdagens fest lite för sent för de riktigt goa svällen(ca 09.30), och valde först 5:an, vilket visade sig vara för litet… Sedan höll min snabblagning av infästningen för fotstroppen på vågbrädan i max 2 min…:-(!

    Men, sedan blev det bra fart med Nemesis 10:an och twintip (tyvärr) tills krampen kom krypande:-)! Gott!

    Matthieu:
    Ang ditt uttalande: “- Han som kör twin-tip i dalen ska dö!”
    Förklaringen finns ovan…:-).

    Haze:
    Jag hann inte lämna din rashguard-våtis på Fahlén på vägen hem (som du glömde i Dalen), men det ska ju blåsa i veckan så vi lär ju ses rätt snart hoppas jag…

    Gott kört allihop annars:-)!
    Blev dessutom riktigt impad av den tyska damens vågridning också… Ett reportage om henne för att peppa brudarna i Svedala kanske?!

  • above_the_law

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 17:51
    Yann;487464 wrote:
    Gött mos idag! Trodde aldrig jag skulle bli impad av en boardoff men Sam lyckades! Och förresten luta er inte mot elstängslet med en blöt våtdräkt 😮

    Va fn, var du där med Nic?
    Såg dig aldrig…men du kanske lämnade in ännu tidigare?
    Sorry för att jag inte hälsade då….

  • haze

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 18:00

    Yann drog tidigare. Mat sade väl inte riktigt så hårda ord men nästa.
    Tyskan var inte bara duktigt. Hon såg bra ut för att vara tyska oxå 😉
    Märkte det att du inte lämnade den…

  • yann

    Medlem
    5 augusti, 2008 vid 21:06

    @above_the_law 487567 wrote:

    Va fn, var du där med Nic?
    Såg dig aldrig…men du kanske lämnade in ännu tidigare?
    Sorry för att jag inte hälsade då….

    Yep, sov i bilen och körde tidigt. Sen fick jag trassel, vatten i bladdern, lite trasig lina och uppenbarligen tång i håret så jag packade ihop lite tidigare än planerat och åkte och jobbade. Snygging fick sig iaf ett skratt när jag tog av mig kepsen på jobbet när jag trillade in vid 11-tiden.

  • nic

    Medlem
    6 augusti, 2008 vid 06:32
    Yann;487650 wrote:
    Yep, sov i bilen och körde tidigt. Sen fick jag trassel, vatten i bladdern, lite trasig lina och uppenbarligen tång i håret så jag packade ihop lite tidigare än planerat och åkte och jobbade. Snygging fick sig iaf ett skratt när jag tog av mig kepsen på jobbet när jag trillade in vid 11-tiden.

    Haha, lät du den illgröna tångruskan vara kvar 😀

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing secret vågspot dela bensinpengar i natt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.