Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Secret Vombsjön TISDAG ONSDAG

• kitefredrik

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 14:23

Se upp för dåligt väder bara…
    Checka: http://sydsvenskan.se/sverige/article114774.ece

• davids

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 14:31

Älskar dig ocks Hugo, ligg med mig! blush.gif

• fredde

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 14:39

Svar till:

jag kör ev upp och kör lita waves in the sunset efter jubb nån som vill dela soppe pengar?

[/ QUOTE ]

Ser ut som det blir sunsetkite för min del oxå… Så passa er runt 5dyker vi upp….

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 15:26

Svar till:

NYBÖRJARE UNDANDBEDES (kommer ni ihåg den?)

Till min LYCKA ser jag att det ska blåsa 15-18ms Nord NV -V på tisdag och onsdag.

det är då dags att damma av 6an och bege sig norröver. spola nybörjaren i Habo och ta med sin bästa polare från Shlagerbaren ta av E6an i höjd med Båstad och invänta kulingen.

[/ QUOTE ]

var hittar du den prognosen?
    http://batvadret.foreca.se/area6.html
    10m/s enligt dmi…

• rambo_johnson

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 19:51

bög dmi, vi kollar wcl.väder delyxe

• rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:03

Svar till:

Älskar dig ocks Hugo, ligg med mig! blush.gif

[/ QUOTE ]

klart du får komma o leka, vi kanske till o me bjuder på grillat o minicross…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA