Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel-lagning?

• Segel-lagning?

Publicerad av irritation på 22 september, 2005 vid 05:10

Var ute i erh.. lördags tror jag, när det ¨blåste satan nere i halmstad. Var vid östra stranden, gillade stället, långgrunt och sånt med vinden grin.gif

Men jag lyckades ju såklart pajja ett fönster mellan två lattor. Det blev inget stort för seglet är uppdelat i 3 ”delar” med en söm emellan så det var det näst minsta av dom 3 som gick sönder.

Går detta att få lagat billigt å bra? tänkte åka in och kolla med surfshoppen efter skolan men får se om jag orkar 😛

Tacksam för svar!

anonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • klang

Medlem
    22 september, 2005 vid 06:18

Om du söker på steffo kommer du hitta många förslag till ställen där du kan laga seglet. Om det är en liten ruta brukar det gå på en ca: 300-400 kr att fixa.

/Klang

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2005 vid 10:45

Tack tack

/orka logga in 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel-lagning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.