Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segelmakare i Hong Kong?

• Segelmakare i Hong Kong?

Publicerad av svanvik på 22 februari, 2006 vid 13:41

Är det inte flera segelloft som har tillverkning i Hong Kong? Skall dit och hälsa på en kompis och tänkte det kunde vara kul med ett studiebesök. NP har jag för mig syr i HK kanske North och Simmer också? Eller syr de allihop i Kina numera? Är det någon som har koll på var i Kina eller HK de syr?

svanvik svarade 19 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

Medlem
    22 februari, 2006 vid 14:33

De sys inte i Hong Kong utan inne i Kina (Shenzhen-provinsen) vilket gör det lite besvärligare att bara ”hälsa på”. Du bör ha kontaktat fabriken innan och begärt tillstånd. Jag har varit i Gaastras förra fabrik (winlock) men det var ca 1 timmes båtfärd plus 1 timme med bil. Dessutom pass och visakontroll.

• mag

Medlem
    23 februari, 2006 vid 08:32

Jag är i Shenzhen just nu men har tyvärr inte tid att åka på kul studiebesök! 🙁
    /Magnus

• svanvik

Medlem
    23 februari, 2006 vid 09:47

Hur i hela friden kontaktar man fabriken då? Är kanske inte värdens bästa på att leta på nätet men jag har inte hittat något.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segelmakare i Hong Kong?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.