Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing segelrekommendation

• segelrekommendation

Publicerad av anonym-anvandare på 5 augusti, 2003 vid 22:40

tjena
    det blev faktiskt lite surf idag. Var ute och instruerade en polare när jag märkte att det började böja sig i träden.
    Rigga, rigga, pumpa, pumpa och planing i 200 meter smile.gif
    Så grundet men då man inte planat på så länge tänkte jag att det fixar sig nog om jag håller tillräcklig fart.
    Nja – det blev framfall och jkligt mkt sand innanför shortsen. Skaten planar upp otroligt fort och det behövs
    inte mycket vind.
    Nu var det egentligen ngt helt annat:

På jakt efter en ca 6.4 – 6.7kvm till en skate på 112 liter.
    Vill ha något med drag. Lättmanövrerat men inte nödvändtigtvis ”freestyle/worldcup/ultimate” som är lätt men ömtåligt.
    Ngn som har ett segel ni är nöjda med så tar jag tacksamt emot tips. 2002 segel är också intressanta och helt ok – de går ju fortfarande att få tag på ibland.
    Tips någon?
    mvh
    Fredrik

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA