Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sen kväll i habo tisdag kväll

• sen kväll i habo tisdag kväll

Publicerad av anonym-anvandare på 31 maj, 2005 vid 13:27

Nån mer än jag ssom är sugen på att köra en stund sent ikväll efer jubb. Typ kl 19.30. Hade varit grymt och få leka lite

Henke skejtare

annas svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • easyg

Medlem
    31 maj, 2005 vid 13:30

jag kommer kanske ut lite senare idag, såvida det blåser mindre än det gör nu. henke, kan du ta med dig mina handskar o min luva jag glömde i habo för några veckor sen?
    greets jens

• liljedahl

Medlem
    31 maj, 2005 vid 13:55

jag är nog kvar då men vet inte hur mycket längre än så… /Jocke

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2005 vid 13:58

dom ligger i bilen. Din luva och hanskar. Så det är lungt. Förlåt men jag vet inte vem du är i verlkiga livet… fniss.

• pjoter

Medlem
    31 maj, 2005 vid 14:25

kan tänka mig en tur framåt kvällen om det mojnat.
    fick kört kanske tio min med en lånad 7a idag så abstinensen ligger fortfarande kvar. frown.gif

• annas

Medlem
    31 maj, 2005 vid 15:05

Svar till:

dom ligger i bilen. Din luva och hanskar. Så det är lungt. Förlåt men jag vet inte vem du är i verlkiga livet… fniss.

[/ QUOTE ]

Jens är han med den stora bra bilen (vit) som det inte går att öppna förardörren på. Och så brukar han ge folk godis när dom e snälla smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sen kväll i habo tisdag kväll

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.