Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ser ut att bli gött imorgon fredag!

  • Ser ut att bli gött imorgon fredag!

    Publicerad av virena på 19 april, 2007 vid 08:47

    Hej hopp!

    Det ser ut att bli helt grymt bra imorn:smile: :laugh: :grin:. Slutar jobba 8.30 på morgonen. E det nån mer som e ledig och e sugen på att åka till Varberg. Eller köra ett eftermiddagssurf skulle också funka. Jag e öppen för alla förslag bara jag får komma ut imorn. Nån som vill samåka.

    Virre

    snygging svarade 17 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • rusiak

    Medlem
    19 april, 2007 vid 09:46

    Yes, någon gng under dagen ska jag ut!

  • sourra

    Medlem
    19 april, 2007 vid 10:23

    @Virena 377504 wrote:

    Hej hopp!

    Det ser ut att bli helt grymt bra imorn:smile: :laugh: :grin:. Slutar jobba 8.30 på morgonen. E det nån mer som e ledig och e sugen på att åka till Varberg. Eller köra ett eftermiddagssurf skulle också funka. Jag e öppen för alla förslag bara jag får komma ut imorn. Nån som vill samåka.

    Virre

    Jag är förbanne mig sugen. Ryggmattheten har lagt sig och jag är sugen igen. Jezaja är också på men han ska bara sitta på stranden eftersom han anser att “Kitesurfing är för tyskar och finnpajsare”. Eventuellt har vi en tredje kuf på ingång om det finns plats i svarta faran.

  • tom-tom

    Medlem
    19 april, 2007 vid 11:20

    Ollon, skulle varit med Özöne-jens på E4 mot Dalen nu. Nnngh. Faan.

  • sourra

    Medlem
    19 april, 2007 vid 11:48

    @Tom Tom 377572 wrote:

    Ollon, skulle varit med Özöne-jens på E4 mot Dalen nu. Nnngh. Faan.

    Nnngh? Sitter du och skiter istället för att åka till surfet? Det må vara behagligt men toppar bra surf gör det inte.

  • tom-tom

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:03

    Exakt. Jag valde fel. Wait a sec… its painfull.. but… it also feels.. good.

    Metadonpiller, 25kn Torö imorn istället.

  • che_riff

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:11

    Jag är på imorgon em och kan tänka mig allt från Björlanda till “secret spot” långt härifrån.

  • klw

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:12

    Jag är ju i ledighetskommitten nu och är sugen på att köra. Samåker gärna från Göteborg.

    /Walter 0706749457

  • _bodhi_

    Medlem
    19 april, 2007 vid 12:45

    Jag är på en heldag i morgon. Behöver en taxi till Stigbergstorget, tack. Någon som har plats i bilen så ring på 0702-165155

    /Johan

  • virena

    Medlem
    19 april, 2007 vid 16:50

    Tjhooooo!

    Har fullt upp här på jobbet, men jag har massa platser i bilen så jag hör av mig senare. Heldag verkar helt rätt imorn.:grin: 😀 😀

  • tjoppe

    Medlem
    19 april, 2007 vid 18:59

    Jag drar ner till varberg runt 10 tiden imorgon. Kör där några timmar och åker sedan ner mot malmö för att fortsätta där på em/kvällen samt även på lördagen.

    Rikard däremot åker ner till varberg över dagen så du kan kanske samåka med honom.

  • gurra_g

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:02

    Jag kommer nog också upp till apel i morgon för heldags surf…

  • jezaja

    Medlem
    19 april, 2007 vid 21:42

    Vem snodde min plats i bilen Virena! Johan är så dålig på att styra upp saker.

    @Tjoppe 377689 wrote:

    Jag drar ner till varberg runt 10 tiden imorgon. Kör där några timmar och åker sedan ner mot malmö för att fortsätta där på em/kvällen samt även på lördagen.

    Rikard däremot åker ner till varberg över dagen så du kan kanske samåka med honom.

    Tjoppe/rikard, ring mig imorgon om när/du ser detta så åker jag gärna med till Varberg. Har mina grejer där nere och stannar kvar där i helgen så behöver ingen skjuts tillbaka, betalar gärna överpris 🙂

    070-3579145 Oskar!

    Om någon har nummret till tjoppe eller rikard får ni gärna posta det också 🙂

  • snygging

    Medlem
    20 april, 2007 vid 05:54

    Ser ut att kunna bli djäkla nordligt! bättre att vara hemma och bitter!!!
    Hur är det dära björlanda kile är det bara byigt o stenigt??

  • rusiak

    Medlem
    20 april, 2007 vid 06:13

    @snygging 377818 wrote:

    Ser ut att kunna bli djäkla nordligt! bättre att vara hemma och bitter!!!
    Hur är det dära björlanda kile är det bara byigt o stenigt??

    Ja, o fullt av tyskar har jag hört.

    Du missade inget igår Pierre (bara toktryck i 7an o feta vågor..) Häng me ner till gbg så kör vi plattvatten i em ist (!!)

    //alex-din vän

  • che_riff

    Medlem
    20 april, 2007 vid 06:37

    Någon som är på efter 16:00? Funderar på B-landa?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ser ut att bli gött imorgon fredag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.