Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Seriösa repotage och tester på steffo?
-
Seriösa repotage och tester på steffo?
Publicerad av mav på 24 april, 2005 vid 21:57patrikol svarade 20 år sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Då bör det separeras under en egen tråd som e märkt med ”seriös” eller nått…
men jag vet inte riktigt om det e bra för steffo
-
Repotage skulle vara kul, men tester tror jag ar svart for alla akare av rang(duktiga akare som har kort sa pass manga olika kites och brador att de faktiskt kan komma med objektiva utlatanden om olika kites) ar pa natt satt sponsrade vilket jag tror skulle gora testerna till reklamkampanjer for det egna market.
-
Man skulle kunna ha rättstavningsprogram också, repotage stavas Reportage………..ursäkta men jag gillar att märka lite ord
-
märkligt att en anonym yttrade sig….
efter alla dom punkterna du hade borde man väl börja med stor bokstav förresten? man ska inte ha stor bokstav på ordet innan en punkt utan efter. -
böööhhh, fyfan vad seriöst och tråkigt! absolut ingenting för steffo
-
Klart att vi vill ha det frågan är bara var vi skall få dom testerna ifrån?
Vem skall göra dom?
Kitesurferen.dk brukar ha bra tester. -
de verkar rent allmänt vara lite mer organiserade än oss när det gäller kitegrejjer.
-
Helt annan grej är Steffo.
Har funnits betydligt längre som kitesite i allafall än Steffo. Hur dom finnansierar sina saker vet jag faktiskt inte. Steffo är ju i grund och botten ett windsurfingforum som vi lånar lite plats i. -
dom Är definitivt mycket mer seriösa o organiserade på dk…
patrikol, det är klart det är vi som gör reportagen!
seriösta tester, rese reportage, tävlingsfeedback…på kitenation har vi reportage som förnyas till o från som kan vara ganska kul o läsa
-
Jo, det vore allt annat än fel att säga att deras reportage inte rä riktade mot vissa produkter eller skrivna av vissa leverantörer.
Om någon nu skriver ett reportage som bara säger att deras produkt är bäst och allt annat är skit så är det ju inte svårare än att använda ”delete” knappen!
eller?
-
Problemet är väl att hitta tillräckligt duktiga åkare som kan prova alla nya kites och brädor.
Dom bästa åkarna i Sverige är ju nästan aldrig på Steffo tyvärr!
Men kan någon komma på en bra lösning på hur det hela skulle gå till så är vi nog alla på Steffo mer än tacksamma! -
tycker vi borde ha ngn slags testival faktiskt. typ i samband med någon tävling…typ darkdogbättle eller nått.
-
Ja det går nog att lösa frågan är bara var vi skall hitta den opartiska tillräckligt skicliga åkaren/Åkarna någonstans. Vad är darkdogbattle?
-
men lilla patrik, dee ju mårtens tävling i mellby jue!!
skulle kunna ha ett litet repotage där olika åkare testar igenom kitesen å sen får dom slåss om vilken dom tycker e bäst. liftass komemr iofs vinna utan att testas eftersom melker kan karate.
Logga in för att svara.