Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Silly season… igen…

  • Oregistrerad

    Gäst
    6 februari, 2008 vid 21:36

    @dude 443196 wrote:

    Ni snackar ju mycket om att det är bra att vi konsumenter driver de stora märkena att utveckla brädorna så att det ges tillbaka till oss från det som proffsen utvecklar för sin egen del. Är det inte bra då om vi går in på deras hemsidor och säger det?!

    Vad finns det då för sidor där man kan försöka öppna kommunikationen till både seglarna själva och märkena?

    http://www.fanatic.com/forum/list.php?1,lang=eng

  • exo

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 09:06
  • tmalm

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 13:23

    Jag blir lite orolig av kommentarerna om JP/NP med tanke på vad jag själv åker om kring på…
    Men allvarligt, SÅ illa kan de väl inte vara?

  • oaxen

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 13:43

    Nä!

    Jag tycker det är trevligare när man hissar snarare än dissar.

  • ola-h

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 13:49

    @tmalm 443346 wrote:

    Jag blir lite orolig av kommentarerna om JP/NP med tanke på vad jag själv åker om kring på…
    Men allvarligt, SÅ illa kan de väl inte vara?

    Apropå det, nå’n som har adresserna till JPs och NPs forum?

  • Oregistrerad

    Gäst
    7 februari, 2008 vid 16:12

    @Ola H. 443353 wrote:

    Apropå det, nå’n som har adresserna till JPs och NPs forum?

    Svårt, funkar ju inte ens om man skiter fram adresserna när foruma är nedlagda.

  • ola-h

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 16:26

    @Oregistrerad 443388 wrote:

    Svårt, funkar ju inte ens om man skiter fram adresserna när foruma är nedlagda.

    Exakt. Man kan säga att min fråga vara av retorisk karaktär…

  • larsd

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 21:43

    Tillbaka till ämnet. Rykten säger att Ben Van Der Steen går till Simmer

  • tobhed

    Medlem
    7 februari, 2008 vid 22:17
    LarsD;443474 wrote:
    Tillbaka till ämnet. Rykten säger att Ben Van Der Steen går till Simmer

    Stämmer bra Lars http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=72&M=News&PID=495&NewsID=3422

  • jester

    Medlem
    8 februari, 2008 vid 07:56

    Åhå… Känns som om Simmer börjar satsa rejält på att även göra sig ett namn inom slalom/speed oxå. Ben Van Der Get (:)) är ju en snabb herre… Bröderna Moussilmani är ju hyggligt snabba herrar dom med. Kul!

  • dude

    Medlem
    8 februari, 2008 vid 09:05

    Starboards forum tog det ett par dagar att komma in på o Fanatics har inte skickat mig inloggningen nu efter ett par dagar. Så de e lite trögt att komma in o använda deras forum bara antar jag.

  • ola-h

    Medlem
    8 februari, 2008 vid 09:12

    Vet faktiskt inte hur kontoaktivering funkar. Menar du att det inte går “direkt”? Dock kan du posta helt utan konto på “Free Forum” på Starboard, om du nu har någon brännande fråga som omgående måste ut i brädtillverarcyberrymden..

    Huruvida “de har anledning att vara rädda för något” så är svaret ja. Du skulle bli förvånad om du visste hur mycket icke vindsufingrelaterat skit som postades när forumen var helt öppna (nu måste skriva en sån är kod även när man posta anynymt vilket håller borta en del av det autopostade skräpet). Tidigare gick det i princip åt en halvtidstjänst för att enbart rensa forumen från spam. Så, det svåra är att hitta rätt kompromiss mellan tillgänglighet och “säkerhet”.

  • dude

    Medlem
    8 februari, 2008 vid 10:32

    Ok, tack Ola, måste väl bara vänta eller litet tag då bara…

    Ola H.;443535 wrote:
    Vet faktiskt inte hur kontoaktivering funkar. Menar du att det inte går “direkt”? Dock kan du posta helt utan konto på “Free Forum” på Starboard, om du nu har någon brännande fråga som omgående måste ut i brädtillverarcyberrymden..

    Huruvida “de har anledning att vara rädda för något” så är svaret ja. Du skulle bli förvånad om du visste hur mycket icke vindsufingrelaterat skit som postades när forumen var helt öppna (nu måste skriva en sån är kod även när man posta anynymt vilket håller borta en del av det autopostade skräpet). Tidigare gick det i princip åt en halvtidstjänst för att enbart rensa forumen från spam. Så, det svåra är att hitta rätt kompromiss mellan tillgänglighet och “säkerhet”.

  • oaxen

    Medlem
    8 februari, 2008 vid 11:34

    @dude 443531 wrote:

    O de funkar ju inte särskilt bra att komma in på Fanatics eller Starboards forum heller i och med att de inte är snabba på att tillåta en använda sitt konto eller aktivera det.

    Har de anledning att vara rädda för någonting?

    Eh, jag aktiverade ett Fanatic-konto häromdagen – det gick geschwinnt!

  • imported_macts

    Medlem
    11 februari, 2008 vid 08:46

    …och nu är det klart. J Angulo till Maui Sails:

    http://www.mauisails.com/forum/viewtopic.php?id=1820

Sida 8 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Silly season… igen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.