Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Simmer L.E. 2000, är seglet skit???
-
Tyvärr så försvann min uppfattning av deras heder och moral med detta segel.
Om dom hade tex upplyst kunden vad det var frågan om för produkt hade det varit en sak.
Det var inte meningen att vara oförskämd. Vad jag menar med en ringräv med så hade en sån kille börjat undra när han sett segelpåsen och lattorna eller lattfickorna på dvs märkningen av seglet. Okej det där med mögelhundar är väl en sak. Men om du köper ett hus så tar du hjälp av oberoende folk som vet vad det handlar om. Skulle jag tex köpa ett hus så skulle jag be om hjälp då jag inte vet ett skit om hus. Hur många ber inte kompisar, föräldrar om hjälp när man köper bil. Och tyvärr så litar jag inte ett dugg på dagens säljarkår inte ens på SP.
Ps (mig har dom aldrig lurat än) -
Nu är seglet tillbaka i SP:s katalog och jag rekommenderar ej köp. Är själv tyvärr ägare till ett dylikt segel. Även i år marknadsförs seglet som en ”nytt” och inte ett omarbetat Cyberrace. Blir lite besviken på denna butik, som jag dock bojkottat sedan jag köpte seglet, förra sommaren, och läste denna diskussionen.
Logga in för att svara.