Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Singöfjärden

• Singöfjärden

Publicerad av anonym-anvandare på 21 juli, 2003 vid 20:56

Hallå!
    Är det någon som vet var det bästa stället är för att ta sig ut på singöfjärden med tanke på riggningsytor, nära parkering etc. Brukar befinna mig på Väddö och har upptäckt att det ofta blåser bra på fjärden jämfört med Ålanshav.
    Glad sommar!

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2003 vid 09:39

kolla på http://www.sevenius.com windsurfingspots

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juli, 2003 vid 06:58

var länge sedan jag seglade singöfjärden, snurrade runt en stund och hittade en liten parkering och brygga ganska nära någon millitäranläggning. har för mig det var ganksa långt upp, tror jag körde typ mot ellan… Är du där ofta är det väl bara att köra runt en dag när det inte blåser, du hittar säkert bättre platser för att komma i, singö är ju inte så stort…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA