• Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2002 vid 23:08

Tog tåget idag men några prylar, segel, mast,bom allting väl packat. När jag ska på tåget frågar jag konduktören var
    jag kan lägga prylarna, han svarar då att SJ kör folk inte prylar, jag svarar då att det faktiskt inte tar upp så mycket plats dessutom är tåget nästan tomt, han glor surt och pekar på sista vagnen (jag står vid första, och tåget har en j#kla massa vagnar.
    Nåväl jag kommer på tåget, med prylarna och allt går bra tills jag ska av. Först bär jag ut masten lägger den på marken och går in för att hämta restan av prylarna, när jag kommer ut står en annan konduktör och trampar på masten, och rullar den som en j#kla boll på asfalten.
    Jag går fram till honom och nämner att det inte är en toppenide att stå och trampa på en carbon mast, då tar idioten bort foten och säger att han har väl inte trampat på den. jag tar mina prylar, går till bilen och drar hem.
    Tåg + surf = not…….

anonym-anvandare svarade 23 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 april, 2002 vid 23:40

Kan inget annat än att instämma!
    Exempel: Polaren snackar med SJ:s information och undrar om det är ok att ta med sig brädan på tåget och får till svar;
    -”om du kan bära ombord den på tåget själv så är det grönt”!
    Sen när han väl har kånkat ombord sin ögonsten så kommer konduktören och pissar på surfresenären och hävdar att en bräda är alldeles för stor för att ta på tåget och ska tvunget käfta trots hänvisning till Sj:s centrala information!
    Säger bara; Sug mitt bruna……….. Sj !!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA