Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra

• Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra

Publicerad av ankii på 5 juni, 2008 vid 13:38

Någon har glömt kvar en hundkrok men tamp och schackel…. antar att det har nåt med självstart att göra… någon som saknar en?

anks

yann svarade 17 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • debkausf

Medlem
    5 juni, 2008 vid 14:28

Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!

• imported_thorbjorn

Medlem
    5 juni, 2008 vid 17:08

Hej Anki

Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05

MVH Thorbjörn

• ankii

Medlem
    5 juni, 2008 vid 19:42

@Thorbjorn 472766 wrote:

Hej Anki

Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05

MVH Thorbjörn

Just en sån! Jag tar med den till stranden! 🙂

• yann

Medlem
    5 juni, 2008 vid 22:24

@debkåusf 472748 wrote:

Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!

Snyggt försök! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA