Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?

• egan

Medlem
    9 mars, 2004 vid 17:31

Eller min GUD silva 3000. Där kan du själv bestämma vindförhållanden. Funkar skitbra. Inga revor. Dock små fuktskador.

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 17:42

fan va gött!! vad ska du ha för den? jag bjuder en äggmacka!

• patrikol

Medlem
    9 mars, 2004 vid 17:47

Ta chansen nybörjare det är en väldigt billig livförsäkring dessutom kanska kul.

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:08

livförsäkring är väl lite åt ”lite att ta i”-hållet, eller?

• stoorfaen

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:19

jo, jag har hört att det e den vanligaste dödsorsaken när man kajtar…9 av 10 faktiskt.

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 18:24

forskningsunderlag tack!

• patrikol

Medlem
    9 mars, 2004 vid 19:42

Har man koll på hur mycket det verkligen blåser när vinden överstiger 9-10 m/s så nej det är inte det minsta överdrivet tyvärr så var det ett mörkt år förra året flera dödsfall och en del väldigt allvarliga incidenter så underskatta inte vindensstyrka, bara för att någon skitduktig kille snackar om 14 kvm i 12-13 m/s så tro inte att det är något för normala åkare.

• stellan

Medlem
    9 mars, 2004 vid 21:28

Fan Patrik – snart firar du 2000 inlägg. Impressed. Förresten så hägrar nog mer en SlingShot 15m 03:a… om jag får tag på någon…Håll utkik för mig.

• patrikol

Medlem
    9 mars, 2004 vid 21:47

Ja dom är verkar grymt bra! 15 kvm då blir det din lättvinds kite då? wink.gif

• sidpiraya

Medlem
    10 mars, 2004 vid 07:59

Du kan få köpa en 17 av mig om det nu inte helt promt ska varar en 15.

• stellan

Medlem
    10 mars, 2004 vid 08:10

Tror att 17 är lite stort för mig. Väger inte så mycket och när jag inte kunde köra med min 14 innan var det oftast inte länt att köra alls. Men det är klart med ett UDS system så får ju draken ett helt annat vindomfång med den kraftigare depowern…. vi får de

• patrikol

Medlem
    10 mars, 2004 vid 08:16

Va fan Stellan med din vikt så kan du köra ifrån 4 m/s och skateboard ju! wink.gif

• stellan

Medlem
    10 mars, 2004 vid 09:57

Ja vasaloppet gjorde ju sitt till så nu får man äta upp sig lite så man kan sätta emot draken i helgen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA