Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ska vi kita imorrn eller?

• piloten

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:34

0736-560379

Har åker dit folk åker. Ribban eller näset. Men då får det fan blåsa på näset för det är låååångt… grin.gif

• annas

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:36

Du i FBU har det alltid blåst 2 ms mer än i Habo när jag åkt dit, men det var längesen sist och berodde nog på bris, så det hjälper nog inte oss kl 10 på förmiddan. Men ribban killar.. kraschar ni där spräcker ni ju skallen på en sten!

• piloten

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:39

Det låter ej lockande…nästet då?
    Kan är färdig om 20 min.
    Vem ska med?

• annas

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:46

Vaknade just.. måste äta frukost o hämta bilen och så. Ringer sen och kollar var ni håller hus.

• pjoter

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:49

jag har hjälm! smile.gif
    men så jävla farligt e de inte på ribban. fan om dom stenarna som finns där e så mkt farligare än att ligga dagar i sträck å hoppa i habos grunda vatten.
    ne men jag testar ribban iaf. hellre köra lite försiktigt på ribban än att inte köra alls. näset e för långt. har vart där nere två vändor sista veckan på bra prognoser utan att de blivit nån surf så jag orkar inte chansa på en dålig prognos. spec inte när jag har 5-10 min till ribban.

• piloten

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:54

Nån som har kört Habo i N? Funkar inte alls?

• almers

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:55

Ribban blir OK. Är där om 20 min…

//Peter

• pjoter

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:00

funkar inte alls. blåser inte där på n. vinden stoppas i bjärred.

• piloten

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:03

Ribban då…utan hjälm…

• matthias

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:04

antingen de eller så blåser det apa. men jag säger bara en sak, fågelreservatet i jonstorp på nord smakar sjukt gott. spegelblankt vatten och midjehögt vatten. igår kväll var det epic!

• pjoter

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:07

åfan. men de e tokbyigt då eller?

• luuddee

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:34

näfyfAN VA NÖRDIGT O KÖRA på ribban göttare med v100 luddee e där när det börjar blåsa

• stellan

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:36

Kom igen gubbar bestäm er…

• luuddee

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:37

v100

• annas

Medlem
    22 juli, 2005 vid 08:46

Ok Ludde, Stellan o ja kommer ner, eventuellt Jens också. Drar om ca 30-40 min

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ska vi kita imorrn eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.