Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ska vi kita imorrn eller?
-
0736-560379
Har åker dit folk åker. Ribban eller näset. Men då får det fan blåsa på näset för det är låååångt…
-
Du i FBU har det alltid blåst 2 ms mer än i Habo när jag åkt dit, men det var längesen sist och berodde nog på bris, så det hjälper nog inte oss kl 10 på förmiddan. Men ribban killar.. kraschar ni där spräcker ni ju skallen på en sten!
-
Det låter ej lockande…nästet då?
Kan är färdig om 20 min.
Vem ska med? -
Vaknade just.. måste äta frukost o hämta bilen och så. Ringer sen och kollar var ni håller hus.
-
jag har hjälm!
men så jävla farligt e de inte på ribban. fan om dom stenarna som finns där e så mkt farligare än att ligga dagar i sträck å hoppa i habos grunda vatten.
ne men jag testar ribban iaf. hellre köra lite försiktigt på ribban än att inte köra alls. näset e för långt. har vart där nere två vändor sista veckan på bra prognoser utan att de blivit nån surf så jag orkar inte chansa på en dålig prognos. spec inte när jag har 5-10 min till ribban. -
funkar inte alls. blåser inte där på n. vinden stoppas i bjärred.
-
antingen de eller så blåser det apa. men jag säger bara en sak, fågelreservatet i jonstorp på nord smakar sjukt gott. spegelblankt vatten och midjehögt vatten. igår kväll var det epic!
-
näfyfAN VA NÖRDIGT O KÖRA på ribban göttare med v100 luddee e där när det börjar blåsa
-
Ok Ludde, Stellan o ja kommer ner, eventuellt Jens också. Drar om ca 30-40 min
Logga in för att svara.