Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne idag och/el imorg?

• Skåne idag och/el imorg?

Publicerad av annas på 25 mars, 2004 vid 12:11

Någon som har tänkt sticka ut? Blåser typ nord nu iofs så man måste nog dra ner till näset. Imorgon ska det blåsa N – NV

pepa svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • annas

Medlem
    25 mars, 2004 vid 12:33

men det är gött väder!!
    om någon vill ner o gärna har en plats i bilen nu så ring 0731 518757

• anonym-anvandare

Medlem
    25 mars, 2004 vid 13:11

Vi kör på näset idag, blåser bra som fan! Skriv var det blir imorgon så e jag på!

/Ozzcarr

• anonym-anvandare

Medlem
    25 mars, 2004 vid 13:45

Någon som tänker åka i Habo i em/kväll? Enligt Windguru ska det bli NNV vid kl 16, och Lomma-mätaren har börjat glida åt det hållet. Funkar NNV i Habo?

Någon på G?

• teda

Medlem
    25 mars, 2004 vid 13:51

Jag är på direkt om det dyker upp någon som har plats i bilen från Lund ? smile.gif
    tel: 073-1515482

• anonym-anvandare

Medlem
    25 mars, 2004 vid 13:55

Jag kan tyvärr inte smita från jobbet förrän kl 16; ringer dig då och kollar om du är sugen.
    /Johan

• stellan

Medlem
    25 mars, 2004 vid 14:40

Det är en ond och kall nordan som drar genom staden idag… Annars är Ribban i Malmö som bäst i dessa vindar. Kul att du är hemma Anna. Vi ses

• chrille

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:31

ring gärna om ni ska ut imorgon fredag jag kan efter lunch men behöver antagligen en plats i bil //Anna
    Längtar efter skåne-surf..

• teda

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:27

Verkar som du kan hänga på oss imorrn Anna .. Vi drar ut nån gång mellan 12 o 1 …. blir det näset så kan det kanske behövas en vägvisare smile.gif hör av dig efter 12 om du e sugen på att hänga med då ..
    Nåja.. får verkligen hoppas det blir surf imorrn (fre) asså .. var ute vi habo o vände i eftermiddags smirk.gif

• pepa

Medlem
    25 mars, 2004 vid 23:07

Nä, tror inte det.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne idag och/el imorg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.