Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skåne idag och/el imorg?
-
Skåne idag och/el imorg?
Publicerad av annas på 25 mars, 2004 vid 12:11Någon som har tänkt sticka ut? Blåser typ nord nu iofs så man måste nog dra ner till näset. Imorgon ska det blåsa N – NV
pepa svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
men det är gött väder!!
om någon vill ner o gärna har en plats i bilen nu så ring 0731 518757 -
Vi kör på näset idag, blåser bra som fan! Skriv var det blir imorgon så e jag på!
/Ozzcarr
-
Någon som tänker åka i Habo i em/kväll? Enligt Windguru ska det bli NNV vid kl 16, och Lomma-mätaren har börjat glida åt det hållet. Funkar NNV i Habo?
Någon på G?
-
Jag är på direkt om det dyker upp någon som har plats i bilen från Lund ?
tel: 073-1515482 -
Jag kan tyvärr inte smita från jobbet förrän kl 16; ringer dig då och kollar om du är sugen.
/Johan -
Det är en ond och kall nordan som drar genom staden idag… Annars är Ribban i Malmö som bäst i dessa vindar. Kul att du är hemma Anna. Vi ses
-
ring gärna om ni ska ut imorgon fredag jag kan efter lunch men behöver antagligen en plats i bil //Anna
Längtar efter skåne-surf.. -
Verkar som du kan hänga på oss imorrn Anna .. Vi drar ut nån gång mellan 12 o 1 …. blir det näset så kan det kanske behövas en vägvisare
hör av dig efter 12 om du e sugen på att hänga med då ..
Nåja.. får verkligen hoppas det blir surf imorrn (fre) asså .. var ute vi habo o vände i eftermiddags…
Logga in för att svara.