Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › skåne måndag
-
skåne måndag
Publicerad av christian12345 på 8 juni, 2008 vid 18:00Jaha, alla slackers, free-loaders, hobos och do-no-good-ers som precis som jag inte har något bättre att göra av måndagen än att surfa: vad tycker ni att vi ska göra av vår måndag?
Är det att sätta sig i Habo och vänta på brisen som gäller, eller ska vi roadtrippa lite norrut? Vi får ju mest aprikosfärgad vind här i skåne, men uppåt halland får de den där härliga bordeaux-vinden enligt dmi…
wibban svarade 16 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Shit. jag hade precis 666 inlägg. Det kändes bra tills jag sabbade det med det här meddelandet.
-
ska hjälpa några nybörjarpolare vid hbg på förmiddagen, sen rullar jag nog ner mot habo om det e inte e nice där uppe.
-
blåste rätt bra i lomma idag vid 4 tiden, 6-7m/s skulle jag tro tyvärr hade jag inte med kitegrejer. skulle de va nån grundvind eller e brisen igång för fullt? Om det är brisen kan de nog bli riktigt fint imorrn med lite mer grund.
-
Skal tildoktoren kl 11.00 men hoppas at vara i habo kl.12.30 Jeg ringer deg kanskje christian om det skal väre aktuelt med roadtripp. Det är kul at prova nya spots. Vi kan jo ringes i morra bitti?
-
@patrikol 473332 wrote:
Verkar inte bli någon vind tyvärr
Med den attityden är det inte rart du aldrig får kitet. Men jag kan berette for brödfisen at det blir bra med vind i dag. Så alle som har lyst til å kite och inte är en slöfuck åk til Habo Pung.
-
ska till habo vid 11 tiden! har aldrig varit där! 😉 e ju rookie liksom har en plats över i bilen som går från malmö på förmiddagen nån som behöver skjuts
-
Kitebeach (nedanför golfbanan i Rydebäck). Finns skyltar på stranden som talar om att det är en strand för kitesurfing, håll er inom dessa 2 skyltar så vi slipper klagomål från badgäster och mister vår kitebeach!
-
Blir enkelt och greit i dag och plattvatn. habo vid 13.00
-
Kitebeach (nedanför golfbanan i Rydebäck). Finns skyltar på stranden som talar om att det är en strand för kitesurfing, håll er inom dessa 2 skyltar så vi slipper klagomål från badgäster och mister vår kitebeach!
Logga in för att svara.