Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skåne måndag

• skåne måndag

Publicerad av christian12345 på 8 juni, 2008 vid 18:00

Jaha, alla slackers, free-loaders, hobos och do-no-good-ers som precis som jag inte har något bättre att göra av måndagen än att surfa: vad tycker ni att vi ska göra av vår måndag?

Är det att sätta sig i Habo och vänta på brisen som gäller, eller ska vi roadtrippa lite norrut? Vi får ju mest aprikosfärgad vind här i skåne, men uppåt halland får de den där härliga bordeaux-vinden enligt dmi…

wibban svarade 16 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • christian12345

Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:01

Shit. jag hade precis 666 inlägg. Det kändes bra tills jag sabbade det med det här meddelandet.

• wakenils

Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:02

haka på över sundet o slå sönder dig på kabeln!

• mjersen

Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:52

ska hjälpa några nybörjarpolare vid hbg på förmiddagen, sen rullar jag nog ner mot habo om det e inte e nice där uppe.

• pjoter

Medlem
    8 juni, 2008 vid 19:46

blåste rätt bra i lomma idag vid 4 tiden, 6-7m/s skulle jag tro tyvärr hade jag inte med kitegrejer. skulle de va nån grundvind eller e brisen igång för fullt? Om det är brisen kan de nog bli riktigt fint imorrn med lite mer grund.

• kamikazekiteren

Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:22

Skal tildoktoren kl 11.00 men hoppas at vara i habo kl.12.30 Jeg ringer deg kanskje christian om det skal väre aktuelt med roadtripp. Det är kul at prova nya spots. Vi kan jo ringes i morra bitti?

• johanw

Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:53

brisa på bra idag på Nv..

• patrikol

Medlem
    8 juni, 2008 vid 22:39

Verkar inte bli någon vind tyvärr

• kamikazekiteren

Medlem
    9 juni, 2008 vid 06:11

@patrikol 473332 wrote:

Verkar inte bli någon vind tyvärr

Med den attityden är det inte rart du aldrig får kitet. Men jag kan berette for brödfisen at det blir bra med vind i dag. Så alle som har lyst til å kite och inte är en slöfuck åk til Habo Pung.

• hbgkitare

Medlem
    9 juni, 2008 vid 06:45

Kan redan meddela att det blåser bra NV i Helsingborg!

• henric

Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:18

Var kör ni i Hbg vid NV?

• dejv-the-drifter

Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:23

ska till habo vid 11 tiden! har aldrig varit där! 😉 e ju rookie liksom har en plats över i bilen som går från malmö på förmiddagen nån som behöver skjuts

• hbgkitare

Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:28

Kitebeach (nedanför golfbanan i Rydebäck). Finns skyltar på stranden som talar om att det är en strand för kitesurfing, håll er inom dessa 2 skyltar så vi slipper klagomål från badgäster och mister vår kitebeach!

• aka_kalle

Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:32

drar till habo i em

• kamikazekiteren

Medlem
    9 juni, 2008 vid 08:12

Blir enkelt och greit i dag och plattvatn. habo vid 13.00

• hbgkitare

Medlem
    9 juni, 2008 vid 09:31

Kitebeach (nedanför golfbanan i Rydebäck). Finns skyltar på stranden som talar om att det är en strand för kitesurfing, håll er inom dessa 2 skyltar så vi slipper klagomål från badgäster och mister vår kitebeach!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skåne måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.