Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne-Stockholm eller Stockholm-Skåne

• Skåne-Stockholm eller Stockholm-Skåne

Publicerad av captain-morgan på 24 juli, 2007 vid 10:02

Dåligt med respons på transportforumet så jag testar här i stället!

Hej!
    Är det någon som ska köra sträckan Lund – Stockholm (Eller Skåne – Stockholm för den delen) den närmsta månaden och har plats för en vågis kan ni väl höra av er till mig! Gärna tur och retur men ”one way” är bättre än inget!

Ett par hundringar mindre på soppakostnaden är väl inte fel!

Skåne-Stockholm-Skåne
    Eller
    Stockholm-Skåne- Stockholm

Är det som efterfrågas.

/Marcus

0704-213649
    m_sjo@hotmail.com
    046-335444

captain-morgan svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • svenne

Medlem
    24 juli, 2007 vid 10:46

Eeeeventuellt Skåne-Sthlm innan veckan är slut.

• surfskutt

Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:04

Kommer köra skåne-sthlm-skåne i slutet av augusti, så har du inte löst de innan dess så är det bara att höra av dig.
    /Andreas

• svenne

Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:13

Det blir inget Skåne för min del.

• captain-morgan

Medlem
    25 juli, 2007 vid 15:07

Svenne: Tack ändå!
    Surfskutt/Andreas: Låter kanon. När i slutet av Augusti hade du tänkt köra, och hur får jag kontakt med dig? Du kan skicka telenummer på mailen eller ett pm till mig här på konfen.

STORT JÄTTE TACK på förhand.
    /Marcus

• captain-morgan

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 18:17

Då inte Surfskutt hade möjlighet (tack ändå) undrar jag om det är någon som ska köra sträckan skåne-stockholm-skåne eller vice versa sthlm-skåne-sthlm och känner att de behöver lite bensinpengar och tar med en bräda upp och en ner så hade det varit väldigt uppskattat!

Hör av dig om du kan hjälpa till.
    /Marcus
    0704-213649
    046-335444
    m_sjo@hotmail.com

• kinetic

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 18:44

captain morgan: Jag åker Sthlm-skåne t/r i princip varje helg, så länge proggen ej säger stilltje.

• captain-morgan

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 08:28

Kinetic: Tjenare, hade varit jätte bra om jag kunde få kontakt med dig så snart som möjligt.
    /Marcus

Slå en pling eller skicka ett sms så ringer jag upp!

0704-213649
    046-335444
    m_sjo@hotmail.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne-Stockholm eller Stockholm-Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.