Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne till öland?

• niklas82

Medlem
    11 maj, 2004 vid 22:26

Svar till:

-KiteFlame- 4 pers anmäler sig..
    Niklas har du en rappport från lörd, fylleslag lyder rykterna..

[/ QUOTE ]

höhö körde juh på karlskrona Ronneby i lördags först körde jag stridsbåt 90 lite småpackad sen blev det ett jädra slag som vanligt i mina kretsar…. och dambesök på kvällen oxå.. mycke bättre blir det ej..

NÄR fan är det föresten vi ska Till öland… vissa säger denna helgen andra säger nästa… KLARA besked tack ??

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2004 vid 22:56

Nästa helg. Eller helg å helg, de flesta drar väl dit redan på onsdagen, 19:e. Gisningsvis blir det väl sisådär en 60-70 kitare… laugh.gif
    /Johan

• styret

Medlem
    12 maj, 2004 vid 08:39

ge fan i att tälta på stranden vid haga. håll er vid sandbewrgen isåfall.
    jävla märlkligt att det alltid ät kitarnasom ska tälta på stranden. inte första gången. håll er till reglerna för fan.

• brickan

Medlem
    12 maj, 2004 vid 08:42

Och jag skrev vid haga och sandbärgen ligger vid haga.

• styret

Medlem
    12 maj, 2004 vid 13:53

nej min kära vän. sandbergen är sandbergen och haga är haga. varken mer eller mindre.

• brickan

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:04

Härligt med lite trevligare ton nu och jag håller helt med om att man ska respektera regler mm och kitesurfare är nog inte sämre än w surfare bara det att de flesta har inte tillbringat så många år runt haga och sanbergen och känner inte till allt.

• niklas82

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:43

WURD

• styret

Medlem
    12 maj, 2004 vid 17:57

nä okej för mitt lite bryska utspel men jag var trött och blir lack på folk som tältar på stranden och kör vid badstranden eftersom det är ÖWC som får ta skiten hela tiden. och då gick min irritation ut här.

men nu vet ni vad som väntar er om ni vildtältar på haga… wink.gif smile.gif wink.gif

• brickan

Medlem
    12 maj, 2004 vid 18:00

Inga problem förstår att dom klankar ner på er när det händer saker.

• rambo_johnson

Medlem
    12 maj, 2004 vid 18:10

Svar till:

ge fan i att tälta på stranden vid haga. håll er vid sandbewrgen isåfall.
    jävla märlkligt att det alltid ät kitarnasom ska tälta på stranden. inte första gången. håll er till reglerna för fan.

[/ QUOTE ]

fok me & fok yo

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne till öland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.