Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skånekite – Söndag
-
Skånekite – Söndag
Publicerad av stellan på 26 mars, 2005 vid 18:51Ja det är bara att tuta och köra. Hem och slicka såren och se till att komma i säng någorlunda nyktert. Imorgon är det bra med vind! Tippen igen. Jag och Skejtarhenke kör från malmö vid 1030….
Väl möttkitefredrik svarade 20 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag reparerar förkylningen med en hejdundrans fylla och är på plats så fort jag vaknar
-
Pjoter,
Tappade du brädan? Om den är borta hör av dig till mig, vi hittar en lösning…
MVH TW -
Körde idag i Lundåkra, bra med vind.. X4 10m2 var det bra tryck i…
Var även ett par gubbar från halmstad där…
Sticker dit imorgon igen under förutsättning att det är bra med vind, det var dock lite byigt idag men det får man leva med, solen värmde dock på bra. Man blev lite röd i fejjan…Hade varit kul med fler åkare imorgon,
sov gott…
-
Jodå, efter en rejäl promenad i vadarstövlarna som jag lämpligt nog tog med mig så låg den i strandkanten å guppade så fint.
drog på mig skavsår bara.
Tom. hittade den som sagt men jag testar gärna en av dina nya brädor imorrn om jag inte har träningsvärk så jag stupar.
vadarstövlarna åker förresten med imorrn med om nån trevlig prick skulle vilja fota lite i vattnet.
-
Fortfarande kass i ryggen men kommer nog ner och snackar lita skit och fotar
-
Pratade precis med Henke och Stellan dom är ensamma på Tippen och det är strålande sol massor av vind! Ta chansen alla som kan! Vi andra är inte det minsta avis!
-
Äntligen är premiären avklarad!
Vilken fin dag på Tippen, go vind å gött tryck i 10:an. Kanin!
Logga in för att svara.