Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skåneland söndag

  • klang

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 19:43

    @El_Duderino 528463 wrote:

    Jag opererar handleden imorgon så ja är out of business i några veckor nu 🙁

    Lycka till, hoppas det blir bra och att du hinner med några åk i Maj…

  • el_duderino

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 20:15

    Taadaaaaaaa: 😉

  • el_duderino

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 20:20

    @snaffe 528490 wrote:

    Lycka till och hoppas att du läker fort. Börjar själv tro att allt inte är som det ska efter min axelop. för tre månader sen, har fortfarande skitont och begränsad i rörelserna. Någon här som gjort en axeloperation för att axeln hoppar ur led och vet hur länge man ska gå och ha ont efteråt. Har dock hunnint med att köpa nya segel:). Men som sagt hoppas att allt går bra!

    Trist med axeln. Jag opererade ju handen för några månader sedan, av en annan orsak, och det tog rätt mycket längre tid än jag hade trott innan det slutade ömma etc, kanske 3-4 månader. Dock va jag ute och surfade en månad efter operationen. Nu kan man såklart inte jämföra det med en axeloperation, men det jag vill ha sagt är att det kan göra ont ett bra tag efter en operation! Hoppas det blir bra snart, kör hårt med sjukgymnastiken!

  • surfslusken

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 20:30

    Fräscht hörru! Visst blir de en hel del ryckande för mej me, (jävla Internet!) men när de gått så där långt e de nog dax o söka proffesionell hjälp! O då menar jag för missbruket/beroendet, o INTE att lägga ut själva ryckandet på entreprenad!

  • snaffe

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 22:41

    @Klang 528728 wrote:

    Det är ju skit… vad säger din sjukgymnast…

    Har ingen. Läkaren sa att jag skulle träna på egen hand och bara göra övningar som kändes bra och inte påfresta axeln för mycket. Han hade dålig erfarenhet av sjukgymnaster som ibland körde på för hårt, för tidigt. Just nu är det gummibandsträning som gäller. Känns ganska nördigt.

  • bananen

    Medlem
    4 februari, 2009 vid 23:27

    Magne – part man, part machine. Underneath, it’s a hyperalloy combat chassis – micro processor-controlled, fully armored. Very tough. But outside, it’s living human tissue – flesh, skin, hair, blood, grown for the cyborgsurfer.

    // Ditt största fan

  • superextrem

    Medlem
    5 februari, 2009 vid 06:35

    Ingen plastikkirurg som sydde de där stygnen tycks det som, hårt!
    /X

  • el_duderino

    Medlem
    5 februari, 2009 vid 09:35

    @SUPEREXTREM 528775 wrote:

    Ingen plastikkirurg som sydde de där stygnen tycks det som, hårt!
    /X

    Nä, jag ville gå för en gangsterlook!

  • el_duderino

    Medlem
    5 februari, 2009 vid 09:37

    @surfslusken 528738 wrote:

    Fräscht hörru! Visst blir de en hel del ryckande för mej me, (jävla Internet!) men när de gått så där långt e de nog dax o söka proffesionell hjälp! O då menar jag för missbruket/beroendet, o INTE att lägga ut själva ryckandet på entreprenad!

    Men det är så jävla svårt att sluta när man väl blivit hooked… Sen är vårdkön längre för behandling av beroende än för operation av hand/handled, så jag får köra på som jag brukar helt enkelt!

  • el_duderino

    Medlem
    5 februari, 2009 vid 09:42

    @surfslusken 528738 wrote:

    Fräscht hörru! Visst blir de en hel del ryckande för mej me, (jävla Internet!) men när de gått så där långt e de nog dax o söka proffesionell hjälp! O då menar jag för missbruket/beroendet, o INTE att lägga ut själva ryckandet på entreprenad!

    JAG KAN JU INTE SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • el_duderino

    Medlem
    5 februari, 2009 vid 09:42

    @bananen 528769 wrote:

    Magne – part man, part machine. Underneath, it’s a hyperalloy combat chassis – micro processor-controlled, fully armored. Very tough. But outside, it’s living human tissue – flesh, skin, hair, blood, grown for the cyborgsurfer.

    // Ditt största fan

    hahahahahaha

  • sinclair

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 17:31

    @El_Duderino 528735 wrote:

    Taadaaaaaaa: 😉

    Jerk off!

    Vafan har du gjort nu då Mange?

  • el_duderino

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 18:03

    @Sinclair 529034 wrote:

    Vafan har du gjort nu då Mange?

    De Quervain´s tendinit är en inflammation i ett knippe av senor (3-5 st) som sträcker ut tummens mest basala led uppe vid handleden, när man öppnar tumgreppet. Senorna går i en tunnel där golvet är strålbenet och taket är tvärgående ledband. När senan av någon anledning svullnar ökar friktionen mot tunnelns väggar vilket framkallar smärta. Orsaken till seninflammation är vanligen överansträngning i samband med ovant arbete (läs flaka into botten with tumme stuck on boom). Tillståndet är vanligt hos nyblivna mödrar (eeehhhh).

  • superextrem

    Medlem
    6 februari, 2009 vid 19:18

    “Tillståndet är vanligt hos nyblivna mödrar (eeehhhh).”
    Oooops, inte speciellt gangsta…..
    Krya på dig/X

    Sinkan, hur e läget, mycke renovering nu eller?

  • jonaish

    Medlem
    7 februari, 2009 vid 02:31

    ……….

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skåneland söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.