Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skånesurf i helgen var?

• loco

Medlem
    29 april, 2004 vid 10:56

Såg på rapporten att det verkar va lite klent med vind i helgen…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2004 vid 11:39

E de spått fint väder o svaga/måttliga ostvindar så får vi bris 10-15 m/s i Klagshamn. Klagshamn ligger 10 min söder om Malmö, 5 min söder om bron.
    Klagshamn e freestyle o plattvatten
    /Christian

• sunil

Medlem
    29 april, 2004 vid 11:53

Då kanske de e klagshamn som gäller i helgen o inte haga om man ska dra neråt o surfa?

• loco

Medlem
    29 april, 2004 vid 12:13

sjöbris på ost vind på västsidan?? vilken tid brukar brisen komma?

• basse

Medlem
    29 april, 2004 vid 12:23

Vi kommer neråt på lördag fm… hoppas Klagshamn kan visa sig från sin bästa sida då så man får prova på hur ni har det i södern.

-Basse

• frippe-s

Medlem
    29 april, 2004 vid 15:43

jag tycker det verkar lite tveksamt med vind i klagis i helgen, 5.7 igår, riktigt schysst drag i 5.0 idag, ser ut att bli bra imorgon med men i helgen, nja kan funka nårra timmar på lörd men inte mer än så som det ser ut nu…tänkte bara att de ju e lite onödigt att dra ända dit om det inte blir nåt tryck i vinden.
    kolla denna: http://www.frv.dk/ifm/oceanografi/oceandata/graphs/1040_dk.htm för vindstyrka…
    /fralle

• loco

Medlem
    29 april, 2004 vid 15:49

Ska ändå köra ner mina surfgrejer till lund och tänkte passa på å testa nåt ställe när man ändå lånar bil.

• basse

Medlem
    30 april, 2004 vid 05:32

Det ser ju inte bättre ut här så vi tänkte chansa och testa hur bygget blev i van’en….

• chsurfer

Medlem
    30 april, 2004 vid 19:42

Tror Klagshamn kommer att va asgott imorgon.
    Idag har det varit fullt drag med 4,7!!
    Grundvind på 8-11 imorgon så det lär bli en kraftig bris med tanke på att det ska bli varmt….

Välkommen till södern!
    /M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA