Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skånesurf påsk
-
Skånesurf påsk
Publicerad av anonym-anvandare på 11 april, 2001 vid 06:56Någon som ska ut och segla i Malmötrakten till påsk? I så fall var?
Mvh / Bojenvoodoo svarade 24 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Det är just detta (att utstå kylan och inte klaga) som skiljer männen från småpojkarna.
Bojen -
men 3 grader och isande nordvindar…sure, då har man säkert jättekul !!
vooodo
-
Femdøgnsprognose for farvandene, udsendt kl. 10.30.
Østersøen og Indre Danske Farvande
Torsdag
Vest og nordvest, 8 til 13 m/s, drejende nord og tiltagende til kuling, 10 til 15 m/s.Fredag
Omkring nord, 8 til 13 m/s, aftagende til mellem 3 og 8 m/s.Lørdag (Kolla denna dag! +5C och sydväst!! Gött!)
Nord eller skiftende, under 6 m/s, senere tiltagende fra sydvest og syd, 8 til 13 m/s.
Søndag
Op til kuling fra syd og sydøst, 10 til 15 m/s, drejende nordøst og nord, 5 til 10 m/s.Mandag
Nordvest, 5 til 10 m/s -
Känner du dig ensam????????? Skärpning Bojen om det e nice väder så lär det va fler ute och surfar!!!
och om inte så skit idet du kan väll hålla seglet själv eller behöver du nån som hjälper till….??
Mvh..Fendern -
Gud så trevliga vi kan vara då! Det är riktigt skönt att känna samhörighet med sina medmänniskor och känna kärleken och värmen strömma.
Bojen -
tjena bojen .. jag skall ut i habo eller lomma tor kl12.30-16.30
blåser fett redan nu!!
/Glenn -
Tack Glenn! Äntligen en vettig människa på denna konf.
Mvh / Bojen -
hur skulle det vara om mr voddo tog sin tumme ur rövhålet och körde in den imunnen däe den hör hemma
-
jäpp, du skulle ju behöva din egen där..med resten av handen !!
vooodo
-
respect är det du borde ha för dom som är män nog att segla och tycka det är roligt när det är kallt för tro det eller ej dom finns och är inte lika mesiga som vissa som bara sitter hemma framför datorn o gnäller över att det är kallt!
-
klart dom får segla när dom vill, men det skiljer ju knappast männen från pojkarna som var det som jag svarade på, men dina inlägg finns det ju knappast ngt vettigt svar på…och jag har redan varit ute men vid 3 grader och kalla nordvindar så är det nog fler än jag som hellre sitter hemma….och den som gnäller verkar ju inte vara jag…
vooodo
Logga in för att svara.