Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SKANÖR SHALLOW WATER CONTEST 2002

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2002 vid 19:21

Ingen freestyle????

Jeppe

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2002 vid 20:58

Tänkte bara höra om det inte finns några kiteare i Halmstad som är villiga att suga in en snubbe till i sin krets! [email protected] a.k.a. ”Nykomling i stan”

• anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2002 vid 07:07

blir väl lite freestyle dårå, men det är ballare me höga hopp o häängtid, det blir mer spännande då vettu, många som hoppar högt numera

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2002 vid 11:18

2 dar kvar!

• anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2002 vid 19:41

SKEPPARMÖTET ÄGER RUM PÅ TIPPEN ca KL 10.00 fram till kl 12.00 tävlingen börjar 12.01

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2002 vid 18:31

Resultat:

Freestyle:
    1. Mr. Clyde
    2. Dr. Wade
    3. J. Doe

Hangtime:
    1. Jag
    2. Micke
    3. Incoqnito

High Jump
    1: Micke
    2: Jag
    3: Chrille

Grattis Clyde till en ny Naish X2.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2002 vid 19:44

eh, jag trodde att det var om 2 veckor?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2002 vid 21:37

Har också sett att det skulle vara tävling närmare bestämt den 23-24/8….och en inte helt okänd surfare skulle dit smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA