Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skanörshamn torsdag eftermiddag?

• kasimir

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:10

Blir det vågor där på NV? Kan tänka mig att köra dig men slutar inte förrän 1530.

• gogga

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:28

ja det blir det! Men det brukar vara ett mindre krig

• kasimir

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:30

Aj fan får se hur det ser ut med vindriktningen imorgon då blåser det väst kör jag på hjembane.

• egget_

Medlem
    4 juli, 2007 vid 19:57

Ser ut till att bli riktigt schysst NV imorgon. Om det inte pissregnar sticker jag nog ner efter jobb, men det är nog närmare 18 än nåt annat.

/Egg

• christian12345

Medlem
    4 juli, 2007 vid 20:01

Sitter och överväger om det inte är bättre med en morgontur än en kvällstur. Det kommer ju typ 100 m regn under dagen, så jag är lite skraj för att det blir mest på eftermiddagen… Låter det inte rimligt?

Christian

• jeppa

Medlem
    4 juli, 2007 vid 20:54

sticker ner kl 08.00…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA