Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skåre =bastu
-
Skåre =bastu
Publicerad av kamikazekiteren på 11 november, 2006 vid 06:53Är det nogon som är sugen på at prova Skåre Beach ( mellan trelleborg och kjämpinge) i dag jag bjuder på bastu och öl, 100m från stranden! Medela meg före 12 , annars…………………………………………………………………..blir det habo . Nu blåser det 10-12 ms rak syd. Stabil vind!!! Habo har 5-12 ms. byig vind!
skotten svarade 19 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Låter ju helt klart super men jag e tyvätt upptagen i helgen…
Ha det kallas -
Mer exakt, var kör du någonstans?
Är det inte mycket sten och ligger inte vägen lite väl nära? -
kamikazekiteren wrote:Är det nogon som är sugen på at prova Skåre Beach ( mellan trelleborg och kjämpinge) i dag jag bjuder på bastu och öl, 100m från stranden! Medela meg före 12 , annars…………………………………………………………………..blir det habo . Nu blåser det 10-12 ms rak syd. Stabil vind!!! Habo har 5-12 ms. byig vind!
Så fort jag är bra i ryggen och det blåser rätt så kommer Henke oh jag ner och hälsar på!Bra initiativ!
-
Bastuklubben har gjort inträde i kitevärlden. Vet ni att det enligt ett lagförslag finns ett förbud mot bastuklubbar? Beslutet togs 1994. Akta så att polisen inte kommer och tar er. :=)
/M
ps. lagen upphävdes dock 2004 då rädslan för HIV lags sig. ds.
-
I can just see a bunch of steamy hot guys exiting a room dressed in rubber and one of them screaming something in norweagian!!!
Logga in för att svara.