Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

  • calle_b

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:07

    Kan bara hålla med. Lös era problem privat istället för att
    ta ut det på konfen. Blir ju sne när man läser såna här personangrepp och helveten på ett forum för vindsurfare.
    Lägg ner. Själv e jag sne för att våtisen är paj och lappmöglet kommer och går.

    För fan, sluta upp me dessa skittrådar.

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:19

    Svar till:


    Jag vill läsa om folks surfdagar, se bilder, se Tips om filmer, och annat som hör vindsurfing till.

    [/ QUOTE ]

    Det va ju ett Tips för dom som hade en mjuk surfbräda, och dom som tycker det är störigt behöver ju inte läsa det…..

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:25

    De var ett tips för dom som vill laga sin båt… men jag tror inte folk läser sånt här!

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:37

    sorry… jag ska försöka bättra mig, så inte så många blir irriterade !!!!

    jag gjorde det bara för att en kille hade problem med sin bräda och ville ha tips om hur man gjorde… och man kan fixa en mjuk bärda på samma sätt som man fixar däcket på en båt.

    men samtidigt man hjälper några så blir några andra arga på en..

    JAG ber så hemskt mycket om ursäkt för att JAG skicka in detta inlägget för att hjälpa en kille

    alla glada å nöjda nu ?!?!

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:39

    Den dagen du slutar hänga på konfen är jag nöjd..

  • naish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:40

    Vi är glada och nöjda om du aldrig skriver på denna hemsidan någotmer!

  • naish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:41

    HAHAHAHAHA. Sjukt bra att vi tänkte på samma sak cool.gifDu ser JONAISH. Jag är inte ensam!

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:43

    hahha sant tongue.gif jag tror de finns fler som vi, som hatar Jonaish, men kanske inte vill stiga fram grin.gif

  • Knatte

    Gäst
    25 november, 2005 vid 16:46

    Vet inte om ni höjer kvaliten på inläggen, när ni hela tiden hackar på Jonaish blush.gif
    Visst, jag kan hålla med om att han “GUID” inte var 100%, men om ni slutar kommentera och hacka på killen, så blir det ju lugnt confused.gif

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:48

    Jag tror att om ingen försöker säga ifrån så forstätter han bara o slänga upp massa dumma trådar både här och på Kiteforumet..

  • surfjohan

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:52

    Ha ha! Detta var faktiskt hysteriskt roligt, man får väl bara hoppas att han inte gjorde detta seriöst utan att det var ett nyck från den “ironiska generationen”. Jag tror aldrig killen satt sin fot på en windsurfbräda, och troligen inte hans bror heller.. dom sitter säkert bara på sommaren när det är över 30 grader och glor på andra som surfar, kanske på sin höjd ger sig ut med nån gammal pråm och plaskar sig fram några meter innan björnes magasin börjar på tv.

  • alexasu

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:53

    jag är aldrig nöjd.

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:53

    hahahaha tongue.gif Han är inte ironisk, bara jävligt oklipsk smile.gif

  • ian

    Medlem
    25 november, 2005 vid 16:53

    wörd knatte. kan hålla med om att egen design o så vidare var rätt omotiverat som annat än självhävdan. men detta fanns ju en tanke med och även om detta kanske inte föll inom ramen för vad ni behöver just nu kan det vara skönt när man vill laga sin bräda att ha lite att läsa på. när jag pajjar min bräda (vilket väl lär hända rätt snart med mitt säkerhetsavstånd, eller avsaknaden av detsamma, till stenar och andra hårda ting) läser jag hellre en lagningsguide för mycket än för lite, kunnskap är ju inte tungt att bära som det heter.

    jäjää, sjukt mycke snack, finns ens jonaish på riktigt? men så till det viktigaste pojkar: inte hata. sprid kärlek istället

    peace out

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 18:31

    Svar till:


    Allt jävla snack mellan tonårsgrabbar kan ske över MSN istället för här.

    [/ QUOTE ]

    mm precis MSN ChrilleCarlsjö och Clemens är så jävla mogna… asså bara undra är Clemens 18 år lr är det 5 ?+?
    han å ChrilleCarlsjö sitter å skickar en massa meddelanden på msn med bara bajs,kuk,knulla m.m. typ de orden man tyckte va jätte roliga på dagis/förskola…

    ee bara undra hur gamla är ni ?!?!?

Sida 4 av 5

Diskussionen ‘Skepparens bästa tips (Guid)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.