Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka grejer fran AUS?

• Skicka grejer fran AUS?

Publicerad av draaaag_eller på 26 januari, 2001 vid 09:22

Sjobrisen ligger pa stadiga 10-14 m/s i Geraldton, vattnet ar varmt och vagarna liggre mellan 1.5 och 4 meter. Har det ganska bra…
    Ar det nagon som skickat hem sina grejer fran Perth genom bat eller anat flyg? Jag ska namligen fortsatta till Quensland efter detta och maste skicka grejerna i forvag. Behover tips om detta…

Tack
    Jonas

anonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle

Medlem
    26 januari, 2001 vid 12:40

Hej!
    Grymt avundsjuk sitter jag här på jobbet och läser om vågor och vind, inte bra för moralen!!
    Till saken, förra året fanns det en disk på flygplatsen i Perth som fixar flygfrakt,kolla i gula sidorna, det kostar ca: 3000:- att skicka hem prylarna.
    / Calle

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 12:58

härligt o höra ni har det bra Jonas!!

problem med frakt hem? – stanna!!

/johan_g

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2001 vid 12:53

Sälj prylarna så kan du köpa nya när du rest färdigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2001 vid 19:45

Gå o snacka med postkontoret. Jag skickade brädan mellan Perth och Geraldton när jag flög upp till Gero 2 år sedan. Tog brädan 1 dag att komma till Geraldton, kostade mig 50 bucks 🙂
    Om du kan vänta någon månad på att få kitet till Sverige så borde de kunna fixa hyfsade priser på frakt till Sverige oxå. Risken för illvilliga pakethanterare är dock stor….
    Är Coronation fortfarande öppet? Det var snack om djuphavshamn när jag var där…… 🙁

//Olof

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka grejer fran AUS?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.