Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skillnad mellen Bic Astro Rock och Bic Hard Rock ?

• adde

Medlem
    12 juni, 2001 vid 08:17

Hardrocken är nog lite mindre typ 110 liter (om jag minns rätt) medans Astron väl har 125. Hardrocken har en mäklig maskskena – kolla så att den är hel! vidare är det inga vanliga stroppar med skruv så kolla att det är helt. Annars har jag haft kul på hardrocken….. den ligger nog kvar på någon vind någonstanns….

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 09:24

E det nåt du vill sälja ?? Om i så fall vart finns den ?

• adde

Medlem
    12 juni, 2001 vid 11:51

Nja, det är nog inte i brukligt skick för tillfället… posta ett inlägg om två veckor när jag kommer hem ifrån GC (åker i morgonbitti) så ska jag kolla skicket. Den finns i strömstad.

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 18:57

H Rock är kul (men långt från nya brädor, såväl fart som manöver). A Rock är klart mycket mer för nybörjare. Bra start!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skillnad mellen Bic Astro Rock och Bic Hard Rock ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.