Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skillnad pa LF Ultra och Union?
-
Skillnad pa LF Ultra och Union?
Publicerad av davids på 4 november, 2006 vid 17:28Nan som vet om det är nagon viktig skillnad pa Liquid Force Ultra booten (som är till wakeboard) och Liquid Force Union (som är till kite) förrutom färgen?
alfm svarade 18 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
på 05 modellerna var den enda skillnaden att ultran hade extra band innuti som man kunde ta bort vilket gjorde den i princip identisk med unionen…
nocomply.se har rea på 06 Ultran om det e nån som undrar…
-
cleant, det var det jag trodde… När man kolla pa LFs hemsa star det exakt samma saker om bada bootsen sa… da blir det ett par sanna i oz da:)
-
På tal om wakeboard, någon som har tips på vad man ska inhandla nu när det är rea på allt till nästa sommar när det inte kommer blåsa ett skit 😉
Medelåkare-paket som funkar för strl 42-43?
-
Entryen på Union er også gjort mye bedre. Med softere materiale og rund entry, mens på Ultraen, er den helt flat og skikkelig grip, så litt vanskeligere å komme seg i. Ihvertfall om man står der vannet ikke holder 25+
Men har begge to, og union er ikke verdt forskjellen. Bare skru fra hverandre Ultraen, ta av de ekstra båndene. Så er det perfekt.
-
Alright.. har normalt 42 i skorstorlek, satsa pa ett par large isf sa man kommer i de lite lättare?
-
Davids wrote:Alright.. har normalt 42 i skorstorlek, satsa pa ett par large isf sa man kommer i de lite lättare?
Vi har bindningar från BEST hemma på lager om du är intresserad, har inte provat dom själv men dom ser riktigt fina ut.
-
surfstore.se wrote:Davids wrote:Alright.. har normalt 42 i skorstorlek, satsa pa ett par large isf sa man kommer i de lite lättare?
Vi har bindningar från BEST hemma på lager om du är intresserad, har inte provat dom själv men dom ser riktigt fina ut.
Tack men hitta ett par riktigt billiga nya svarta LF Ultra i Oz dit jag ända ska sa slipper jag släpa med de dit ocksa
-
Davids wrote:Alright.. har normalt 42 i skorstorlek, satsa pa ett par large isf sa man kommer i de lite lättare?
Yep. Large er fint det. Jeg har medium, men har 41 i str. Men L hadde funket til meg og.
Logga in för att svara.