Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skjuts till Björlanda på söndag…?
-
Skjuts till Björlanda på söndag…?
Publicerad av hstrom på 5 februari, 2004 vid 20:27Kollade dmi… dom spår kuling på söndag… nordväst…
Nån som ska till björlanda eller nån annanstans?? Min bil är tyvärr skickad till himlen…
/Jonashstrom svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 februari, 2004 vid 20:27Hakar du på till Varberg så har du en plats min bilviketfall..hehe
-
Det hade vart gött! kommer hem från sthlm på lördkväll nångång…
Vilken tid blir det avfärd isåfall? -
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 februari, 2004 vid 20:59tja..tja.. ganska tidigt blir det väl, som vanligt
menmen, hoppas att det kommer lite vind då..lets wait and se!
-
yepp… kan höras på lördakväll o se… e’ så jävla sugen… fast det e’ hål i mina dojjor… o har inte hunnit till biltema o skaffa mig dom vid det här laget berömda hanskarna… men får väl gå in o värma sig ibland eller nåt…luva har jag ingen heller… får väl ta med mössan som jag körde med sist i askim..
Några mer ”stammisar” som e’ på g oxå?
-
Blåser det NV kuling på söndag åker jag oxå till Apel. KOmmer väl finnas plats i min bil om jag inte försöker hänka med någon annan. Lars_K.. skall du med då? Sammåka?? Lördag verkar ju inte bli något….
-
Ni som vart ute nyligen… HUr kallt e’ det.. har ”bara” en 5-3 dräkt… ingen luva… KLarar man sig…? Tänkte på björlanda först eftersom man bottnar där om man vurpar.. o nån vurpa blir det ju oftast… Fast kuling i varberg låter ju jäkligt lockande…
/Jonas
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst6 februari, 2004 vid 10:12SWEEt!
DÅ kan vi bli ett litet gyt gäng där nere då kanske
Om vinden kommer så att säga..HOPPAS!! -
JOHN_J_RAMBO
Gäst6 februari, 2004 vid 10:17brr..Kommer bli kyligt för din del, men ”Luv biten” fixar jag, till omed ”Biltemahandskar” kan jag firra..har ett litet överskottslager i min låda
Men dojjorna e inge bra seru, det e runt 1 grad i vattnet, kan bli kallt tror jag..vet ej, värt o testa iallfall!?
Men jag har nog ett par dojjor du kan ha försten
Vilken size har du?
Har ett par runt 45!(farsans dojjs då..höhö)Men du bestämmer!
-
Hmm.. låter bra med luva o handskar… Dojjorna kan nog passa perfekt… har 44-45..
Faan.. bara 1!?!? grad?? trode iafl runt 3…
Funderade lite på om man kan ha ett underställ under våtdräkten… samma som när man åker skidor…Kan det funka tror ni?
Har ju inte kört på nåra månader nu… så e’ lite rädd för att bli spolad o behöva simma en jävla bit… annars om man har tag i prylarna brukar jag komma upp hyfsat fort om man missar en gipp eller så…
Slår en signal till dig när jag kommit hem på lörd… o har sett hur vinden ser ut!/Jonas
-
Jag har fått för mej att det ska krypa under nollstrecket på söndag och snöa etc. Blir lite för mycket kanske. Men blir det gött väder kanske jag hänger på. Har dock lite andra lösa planer för söndagen. Vi kan ju höras på lördag…
-
Såg oxå det nu… enligt windguru så blir det -2 på efter/kväll… Får nog ta mig en funderare….
Logga in för att svara.