• Publicerad av anonym-anvandare på 5 februari, 2003 vid 12:01

Hallo!

Går och väntar på våren så man äntligen kan komma ut på vattnet igen. Har skaffat dräkt så jag kan ge mig ut så fort isen försvinnet. Har dock inga bra skor och ska dörför köpa nya. Räcker det med 5 mm våtskor, eller blir de för kalla tidigt på våren? Andra alternativ?

sirgomez svarade 22 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2003 vid 12:08

det funkar. du kan alltid ha en ullsocka i.

• sirgomez

Medlem
    5 februari, 2003 vid 12:27

du kan ta höga sko och sen ta ett varv silvertajp runt benet, så blir det torrsko – så ska jag göra. och det hjälpar om man rakar sig på klisterstället innan-annars är det lite smärtsamt att ta av tajpen-typ vaxning.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2003 vid 13:22

Köpte bra skor prolimit
    http://www.surfersworkshop.com
    Anders

• cjuggla

Medlem
    5 februari, 2003 vid 16:33

Hur fungerar det med skor i straps? Finns det några som är anpassade eller är det bara att spänna ut strapsen?
    Blir inte friktionen för liten så man inte glider ut lagom lätt när man har neopren mot neopren?

• sirgomez

Medlem
    5 februari, 2003 vid 16:42

det går rätt bra. man få justera strapsen till ”med sko”-inställning- typ 2cm mer. och sen har man bra grep. solan på skor är ju räfflat och så få man bra grep.
    okej man kan tappa brädan på hög fart, men det kan annars också hända – hände mig iaf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.