Senaste nytt Forums Övriga Gör det själv. Skruvfäste till Kiteboard.

• Skruvfäste till Kiteboard.

Publicerad av lance på 23 september, 2009 vid 06:43

Håller på och bygger om en gammal liquid force pickle fork bräda och har inga fästen för handtaget på mitten.

Var kan man få tag i fästen att borra ner och fästa inutibrädan?
    Jag antar att det i princip går att trycka ner en rostfri mutter och plasta över men det kanske också finns färdiga grejjer för detta??

Vet ni??

Mvh
    /Lance

tobbelindholm svarade 15 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mattiasn

Medlem
    25 september, 2009 vid 07:57
    Lance;577926 wrote:
    Håller på och bygger om en gammal liquid force pickle fork bräda och har inga fästen för handtaget på mitten.

Var kan man få tag i fästen att borra ner och fästa inutibrädan?
    Jag antar att det i princip går att trycka ner en rostfri mutter och plasta över men det kanske också finns färdiga grejjer för detta??

Vet ni??

Mvh
    /Lance

En gång i tiden när jag åkte mycket vattenskidor använde jag nått som hette ”inserts” när gängorna pajjat i hoppskidorna.
    Se länk.
    http://www.yardleyproducts.com/products.php

• tobbelindholm

Medlem
    20 augusti, 2010 vid 16:48

finns gängsattser att köpa på nästan alla byggvsruhus i olika former. finns don som expanderar när du får i skruven om du inte vill plasta dit dem.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA