Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skulle vilja testa lite Naish

  • Skulle vilja testa lite Naish

    Publicerad av smdj på 19 mars, 2009 vid 16:55

    Hej

    Var, hur, när kan man få testa lite Naish fladder, torch, helix, cult. Har testat en del olika men aldrig dessa.

    Behöver en 9 el 10 nu när säsongen är här.
    Bor i Lund

    Försäljare; varsågoda att spamma tråden!:laugh:
    Överhuvudtaget kommer det några demodagar snart eller ?

    skotten svarade 15 år, 1 månad sedan 16 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • skotten

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 17:01

    anytime you want.. sms me next time you hit habo and I will bring some gear down for you.. 07 3 512 09 52

    If I cant be at the beach I can drop the stuff off in lund and you can hang out with it for week or two.

    Surferlove…

  • sourra

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 17:50

    Ja det borde väl finnas både Cult, Torch och mittemellan (alltså Helix) där nere.

  • simoneburgess

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 20:05

    Ja, jag är ruskigt sugen på att testa Sigma-kites. Det spritter i underlivet här..

  • surfmc

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 20:27

    Den fetaste av de feta demodagarna i Apel var ju när Bow var ett mytomspunnet ord, Nic har väl som alla andra som lever med en småtting inte tid att styra upp ett liknande evenemang men det vore kul om det blev nåt nu när vårvärmen är på G. Kanske säsongens kickoff bjuder på demo när det nu blir???

    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=40305&page=1

    Hittade tyvärr inga bilder från den dagen

  • mackan

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 20:40

    Jag har torch 8+12. Finns på sydkusten och i Malmö lite till och från närmsta tiden. Pm:a mig när du vill prova.

    Vi kommer även få ner en del kites till butiken (southcoastsweden.se) i mitten på april.

  • skejtar_henke

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 08:26

    Och farbror Henke har 9 och 12 torch… Bara att hugga mig Simon om du vill prova. Du vet vem jag är. Eller hur?

  • nic

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 11:16
    surfmc;535909 wrote:
    Den fetaste av de feta demodagarna i Apel var ju när Bow var ett mytomspunnet ord, Nic har väl som alla andra som lever med en småtting inte tid att styra upp ett liknande evenemang men det vore kul om det blev nåt nu när vårvärmen är på G. Kanske säsongens kickoff bjuder på demo när det nu blir???

    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=40305&page=1

    Hittade tyvärr inga bilder från den dagen

    Precis så är det. Småttingar kostar ju otroligt mkt tid. Är numera tvungen att surfa på arbetstid för att få till det 😉

    Fast det känns inte lika nödvändigt med ett regelrätt event nu. De flesta märken kan man knycka ur händerna på någon i varbergstrakten en bra dag. Och efter 2006eventet så har de flesta åf-are fattat att det är på stranden som bästa försäljningen sker.

    nic

  • kvabbso

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 17:08

    Härligt med en till som missköter sitt jobb till fördel för kite..

  • lolk

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 17:27

    Hey Skotten
    I will love to try the Cult. I doint have a 12m2 kite:)
    When are u going out to Habo again?

    Mads

  • smdj

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 19:20
    skejtar_henke;535975 wrote:
    Och farbror Henke har 9 och 12 torch… Bara att hugga mig Simon om du vill prova. Du vet vem jag är. Eller hur?

    Jag heter Daniel, men det är OK jag vet vem du är, jag har fått väja för dig flera ggr. 😀

  • smdj

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 19:21

    Tack alla för svar också, hoppas att det kan bli lite Habo i veckan, kan tyvärr inte i helgen

  • skotten

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 22:53

    sweet, just let me know when you want to head out and I can organise my time out of the office.. monday?

  • johanw

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 08:19

    @skotten 536152 wrote:

    sweet, just let me know when you want to head out and I can organise my time out of the office.. monday?

    eller hela helgen kanske… vi ska kitea iaf..

  • simoneburgess

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 08:53

    @skejtar_henke 535975 wrote:

    Och farbror Henke har 9 och 12 torch… Bara att hugga mig Simon om du vill prova. Du vet vem jag är. Eller hur?

    Jag vet till och med var din brevlåda bor!

    Trodde du lekte med Raven’s?

  • lolk

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 08:54

    Hey

    Oki Jeg kommer ud imorgen! Men kigger nok også ud i dag;)

    ses

    Mads

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skulle vilja testa lite Naish

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.