Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Slingshot Rev film

• johanw

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 06:31

va en rev i lundåkra igår..

• danneee

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 07:10

Vinden dog när jag skulle prova 🙁 … Hann i alla fall känna att den var snabb i svängarna.

Mvh
    Danne

• lasurf

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 07:34

@JohanW 405908 wrote:

va en rev i lundåkra igår..

Rew kommer vara i lundåkra idag med

• magnush

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 08:37

@Lasurf 405923 wrote:

Rew kommer vara i lundåkra idag med

Hej Anders
    Vet du när första laddningen med nya Rev drakar kommer?
    /Magnus

• danneee

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 06:12

Provade Rev:en i lite mera vind och lite mera tid (ca 2h) idag. När jag körde ut till Lundåkrahamnen visade vindmätaren i hamnen medel 8m/s topp 10m/s och vinden var ganska stadig.

Vad gäller kiten så har den lite bomtryck, tyckte att det var lite mera än i Takoons Nova 2 som jag tycker har för lite tryck i bommen. Jag har svårt att känna var kiten är och därför svårt att time:a hoppen… Detta tyckte jag att jag hade med Rev:en i början också men efter ett tag så vande jag mig och kunde hoppa precis som med TD1:an, som jag kör i vanliga fall. TD1 har betydligt mera bomtryck än Rev:en. Slutade kitea efter ca 2-3h då det började åska…

Ett kort försök till en objektiv beskrivning av min första session med Anders Rev, slutade med att jag nu har beställt en också 🙂

Mvh

Danne

• larssa

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 09:24

Låter lovande =)

• patrikol

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 14:20

Ser lovande ut!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA