Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Slumpar bort en Rebel -07a
-
Slumpar bort en Rebel -07a
Publicerad av eddie på 21 oktober, 2008 vid 23:21http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/19033/cat/9
Jag emigrerar snart. Därför så går denna fina kite på auktion.
Buden startar på 1500.
Högsta budet kl 2300 den 30/10 -08 får kiten.Ev trp tillkommer.
kitemaster svarade 16 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Buden startar på 2000, annars tar jag med den till kidsen i Cumbuco
-
När åker du, din j…… tomte? 🙂
Avskjedsfest??
Eller skal vi lage en hos deg när du kommer hjem, ???? -
ooh has noone here read that this would make a great snowkite for trashing into fences and stuff when the snow comes?? come on.. make a bid, its a shit kite, but its cheap shit…
-
-
Skotten har tappat det.
Synd…. men det kanske hjälper upp Naish-försäljningen?
Eller så blir det tvärtom. Iaf en vågbräda mindre såld.Whatever…
Martin, du har precis köpt en toppenkite till inga pengar alls. Kan vi göra upp i helgen?
Jag rensar ut mina prylar nämligen! -
ahh what? since when was noone able to take a joke? stop being girls. I did ask people to make bids.
Sorry if I offended.. sell the kite, tell me what you think you could have got for it and I will give you the difference its all about love.. honestly eddie.. you should know better.
Casper, sorry to offend.. you just dont know.
everyone gets to do a bit of bashing.. besides.. its been for sale for ages.. its not my fault someone is getting a good deal @Eddie 496957 wrote:
Sjukt snygga färger som vanligt.
Vad sägs om trädgrönt, orange och lila?
Idén med en bom där man kan flytta infästningen av styrlinorna är väl en fyra år gammal?
-
@Eddie 513044 wrote:
Skotten har tappat det.
Synd…. men det kanske hjälper upp Naish-försäljningen?
Eller så blir det tvärtom. Iaf en vågbräda mindre såld.Whatever…
Martin, du har precis köpt en toppenkite till inga pengar alls. Kan vi göra upp i helgen?
Jag rensar ut mina prylar nämligen!sweet =)! yess jag e ledig på lördag så då kan vi lösa det!
Logga in för att svara.