• Små kites?

Publicerad av axelne på 12 januari, 2005 vid 19:51

Har idag en North Rhino 2 12kvm och en 04 på 16 kvm och är sugen på att köpa en mindra så jag och flickvännen kan köra i lite mer vind. Vill nog gärna fortsätta med north men har funderingar kring nya Rhino 05. Är det så mycket depower med femte linan att en 9 kvm är deras minsta. Värt att satsa på eller ska man köpa en Vegas 8 kvm?
    Någon som testat?
    Tackar

anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dirk_diggler

Medlem
    12 januari, 2005 vid 20:07

vegas e lite lugnare så den är nog att föredra i så hårda vindar. en sån liten drake kommer du förmodligen inte använda så ofta, därför hade jag nog köpt en begagnad kite utan bom å linor till ett vettigt pris. märke spelar ingen större roll, men du ska nog köpa en mid aspect.

• patrikol

Medlem
    12 januari, 2005 vid 23:27

låter vettigt lyssna på Dirk!

• rambo_johnson

Medlem
    13 januari, 2005 vid 00:13

Svar till:

vegas e lite lugnare så den är nog att föredra i så hårda vindar. en sån liten drake kommer du förmodligen inte använda så ofta, därför hade jag nog köpt en begagnad kite utan bom å linor till ett vettigt pris. märke spelar ingen större roll, men du ska nog köpa en mid aspect.

[/ QUOTE ]

Små MID AR rockar fett i mycke vind, Rock On

• stebe

Medlem
    13 januari, 2005 vid 00:58

Far halla med de andra, jag har kort Vegas 10:an en del.. en riktigt skon drake.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:59

Tackar mjukost.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA