Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snälla!
-
Snälla!
Publicerad av brickan på 30 november, 2005 vid 16:39Hej alla windsurfare!
Vi på kite forumet har stött på ett smärre problem.
En förvirrad och trottsig yngling vid namn Jonaish har förvirrat sig in på vårat forum.
Kan ni vara snälla och se till att han hittar tillbaka till rätt ställe igen.
Tack på förhand!alexasu svarade 19 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
De kan stämma! Rätt ställe för dig Jonaish är [url=”http://www.lunarstorm.se..”]www.lunarstorm.se..[/url] testa o lägg ut en ”guid” där, de kan funka..
-
Haha va ska vi göra me denna Jonaish? Ska vi skrammla till en torrdräkt och en formula bräda så kanske han är ute å seglar istället för att sprida sin Guider som han så gärna sprider annars…
-
Svar till:
Hej alla windsurfare!
Vi på kite forumet har stött på ett smärre problem.
En förvirrad och trottsig yngling vid namn Jonaish har förvirrat sig in på vårat forum.
Kan ni vara snälla och se till att han hittar tillbaka till rätt ställe igen.
Tack på förhand![/ QUOTE ]
haha..sorry..Jonaish är kitesurfare nu och hör hemma på eran konf
-
Jag hävdade lite ogenomtänkt att han inte inbjöd till allmän påsättning utan vaselin, utan nog menade väl som de flesta. Men efter att ha följt utvecklingen känner jag att mitt påstående var fel och ivrar numera motsatsen.
-
Han skulle lätt kunna vara en kitesurfare -omogen med dåligt självförtroende, tydliga lillebrors komplex och taskig respekt för andra
-
Svar till:
Han skulle lätt kunna vara en kitesurfare -omogen med dåligt självförtroende, tydliga lillebrors komplex och taskig respekt för andra
[/ QUOTE ]
Haha
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
heeheheheee… du röker för mycket
-
ursäkta, men jag tror faktiskt att det var ni som hade honom först.
jag har faktiskt forskat lite på omrdådet och kommit fram till följande:2005-06-16: jonaish reggar sig på steffo och lyckas med bedriften att skapa två snarlika trådar på kitekonfen. observera att de faktiskt hade ett ämne!
2005-06-17: ytterligare fem trådar skapas på kitekonfen. dessa trådar blir allt mer orelevanta och får dålig respons. en första tråd skrivs på vs-konfen, även denna helt orelevant.
nu tror ni säkert att jag har oerhört mycket fritid som sitter å tar reda på sånt här, men så är icke fallet. jag finner helt enkelt jonaish vara en så fascinerande person att jag prioriterar bort andra, egentligen viktigare, sysslor.
-
Knatte
Gäst3 december, 2005 vid 18:35I så fall, är ju problemet löst
Då handlar det, bara om att få Jonaish att känna sig mer välkommen (trivas)på Kitekonfen.. -
Svar till:
jag finner helt enkelt jonaish vara en så fascinerande person att jag prioriterar bort andra, egentligen viktigare, sysslor.
[/ QUOTE ]
jag tackar ja…..
när man kollar själv bakåt på dinna inlägg så tycker jag att du är lika begåvad som jag
-
Knatte
Gäst3 december, 2005 vid 21:17Härligt Jonaish, du har humor i alla fall
Logga in för att svara.