Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart Kiteförbud I Habo!!!!!!!!!

  • pjoter

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 21:13

    Tycker inte de stör så mkt att instruktörerna parkerar där nere, även när dom inte har kurs. Nåt får dom väl ha för att dom försöker hålla spoten fungerande. det e ju Stellan å Tony som behöver stå å ta emot klagomålen från Micke, tror inte de e helt kul.

    Enklast är väl att säga till den som kör ner att det är verboten. Tony e ju en jävel på att märka folk med sina kitelinor så han kan ju straffa dom.

  • kitemaster

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 22:02

    Vi instruktörer har ingen anledning att köra ner när vi inte har kurs, det är ju framförallt för att slippa kånka alla grejer som vi får parkera där vid kurstillfället. Men när vi är där för att köra själva orkar vi ju knalla som alla andra.

  • skotten

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 22:05

    Stellan and I both had courses today though…

  • qq-57

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 23:10

    If I would see a car parking down there and it is obvi from a kitesurfer, I’d be like WTF, seems like its easy to park here and no one follows the rules anyways. Thats just how it is. Nobody knows that it is an instructor, and that they enjoy the privilege to park there. Keep that area free of cars, otherwise it won’t work. And clamp those who do park there, or flaten their tires, or wipe dog poop on the door handle, there are many niiiice ways to make them learn their lesson…

    I need that spot in good shape when I come back, so dont mess it up guys!

  • christian12345

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 06:31
    QQ-57;393328 wrote:
    [..]Keep that area free of cars, otherwise it won’t work.[..]

    Hear hear!

    Alla måste göra likadant, annars kan det kvitta.

    Christian

  • jofa

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 07:13

    Är det inte nån som har en driftig lillebror som kan dra en kärra fram och tillbaka som man kan lägga grejerna på – han kan ju ta 20 spänn för det? Jag minns in the old days när jag var på Hultsfred så var det fullt med sådana kids som gjorde sig en hacka på lata personer som inte orkade bära sina tält till campingen.

  • krillan82

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 08:07

    vem orkar inte bära sin utrustning, och om man nu har orkat bära in det i bilen orkar man väl gå ner med sakerna. annars kan man ju gå två gånger tror jag

  • stellan

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 12:20

    Ludde – jag hade kurs igår från 09 till 14.

  • luuddee

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 13:55

    @Stellan 393459 wrote:

    Ludde – jag hade kurs igår från 09 till 14.

    ja jag sa ju att det såg ut som att du hade haft kurs…

  • gh0st

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 17:15

    Mickes nya regel är att INGEN parkerar vid nere vid stugan längre. Inga instruktörer, inga krymplingar, inte ens åka ner och lasta av grejer är tillåtet. Alla parkerar på parkeringen.

    …så ja, nu har jag gjort min del av “hitleriet”.

  • johanw

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 17:30

    @gh0st 393514 wrote:

    Mickes nya regel är att INGEN parkerar vid nere vid stugan längre. Inga instruktörer, inga krymplingar, inte ens åka ner och lasta av grejer är tillåtet. Alla parkerar på parkeringen.

    …så ja, nu har jag gjort min del av “hitleriet”.

    bra nicke!!

  • skotten

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 22:17

    hehehe awesome

  • stellan

    Medlem
    30 juni, 2007 vid 06:52

    Jepp nu blir det lättare. Alla som kitar ska parkera vid bomen. Nu borde det vara tydligt nog. Och ingen jävla “ner och dumpa”! Då blir det en repa i lacken.

  • lafleur

    Medlem
    30 juni, 2007 vid 17:04

    micke får väl börja sätta parkringsböter. 500kr felparkering, då orkar nog snart alla gå 100 meter med sin utrustning…

  • skotten

    Medlem
    30 juni, 2007 vid 19:23

    I have bought a bike and a trailer, locked it at the gate and now I am cycling up and down with my gear. 🙂 didnt say anything about parking a bike down there

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart Kiteförbud I Habo!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.