Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snö i götet!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:06

    tJA. Jag åker gärna med dig ut för att assistera och eventuellt filma om du vill det. Jag väntar på en drake så jag kan tyvärr inte köra själv än. Vart hade du tänkt åka ?

    Mvh
    Micke smile.gif

  • nn4an_mike

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:07

    ^^ Inte anonym – Bara glömsk, det var jag ^^

  • _rob_

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:15

    Var snökitar man runt götet???

  • rusiak

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:16

    Är inte alls säker på var det fungera att köra i denna vindriktning, men neråt Kungsbacka ngnstans kanske..dont know. Sen är det nog inte så mkt att filma heller….

    Om jag kommer från jobbet innan de blir mörkt hör jag av moi!

    mvh
    alex

  • nic

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:24

    Det kanske inte är så lämpligt men golfbanan på torlanda ser väldigt läcker ut i ost vind. Inga snökiting-förbjudet-skyltar vad jag sett och inga staket runt utan bara att glida in. Den sluttar åt ost tilräckligt för att få barn att åka pulka i den och den har en hel del fräna sandbunkar att göra “bottom turns” i.

    Får väl hoppas att tjälen satt i för golfarnas skull tongue.gif
    (är det detta som kallas för uppvigling?)

    nic

  • rusiak

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 12:31

    Gott Nic! Planer på att sticka ut dit senare?

    /alex

  • nic

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:00

    Jo, det mal planer i skallen på mig på hur jag hystar ut datorn genom fönstret och ställer mig på skrivbordet som John Travolta och skriker “I’m gonna live” (eller var det i Fame) gör några höftbenrörelser visar medarbetarna fingret innan jag skiter i allt å hoppar ut och snökitar resten av dagen.

    Fast det är ju tyvär en dag imorgon med som kommer att bli oerhört pinsam på jobbet i så fall.
    Så jag väntar nog snällt till klockan närmar sig fem å så får jag hoppas att gatubelysningen är stark nog att sträcka sig ända in på golfbanan…

    Spara lite lössnö till mig med (gärna den närmast lycktstolparna crazy.gif ) är ni snälla.

    nic

  • rusiak

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:28

    pinsamt men intressant! Givet samtalsämne vid fikarasterna sen iaf…

    var ligger golfbanan, snabb beskrivning?! Ok att köra i belysning?? Hoppas det ligger lite snö, känns som om de driver undan snabbt på öppna ytor, den lilla snön som kommer dvs.

    /alex

  • nic

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:58

    Kör mot Torslanda, tror du kan se den på en karta på gulasidorna. Ligger inte jättelångt från vattnet. Det fanns ingen som skotta bort någon snö där förra året iaf. Ja, jag tror gatubelysningen lyser upp tillräckligt för mig smile.gif
    Om vinden är bra kan det vara en guldspot.

    nic

  • rusiak

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 14:38

    Mike, var kan man hämta upp dig om du vill med ut?? Nummer? Jag bor i Johanneberg, dvs hyffsat centralt.

    Mvh
    Alex

  • rusiak

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 14:51

    Nic, var kör du ifrån? När?

    /alex

  • mangew

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:03

    Jag har varit i Fiskebäck o kört hela dagen, lite byigt men annars funka det fint. Ska ni ut i morgon oxå? I så fall hänger jag på! / Magnus

  • _dave

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:06

    Aagh! Not again! I always miss the two days a year when gbg has snow and wind 🙁

    Any wind forecast for Wednesday?

    D

  • nic

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 15:47

    Jag kör från jobbet i örgryte till linnegatan för att hämta gejor. 0743 486 486

    nic

  • _dave

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 15:01

    How was it? Possible so late in the day? Looks nice now -enough wind?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snö i götet!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.