Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › snodd bräda
-
snodd bräda
Publicerad av anonym-anvandare på 16 april, 2003 vid 13:25Hepp…Fanhnnnn!”!
min fina Naish TT 149 blev snodd.. på stranden i falkenberg.. ringsegård..lämnade den obevakad i 30 min..
Om någon ser en grön Naish TT i området tveka inte att skjuta skarpt!!
Jag lämnar hittelön på 1500 pix om någon ser den.
Ps. den är lagad med epoxy så lätt att känna igen på ena kanten..och en speciell leash!
Hjälp!!
//Magnus 0709-511450
pepa svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag lider med dig…sånt där är bara förjävligt!!! att folk ska sno sådär! förmodligen var det heller ingen kitare som har ngn användning för brädan utan bara någon jävla idiot som tar för sakens skull…´gjut in dem i betongklumpar å släng ner dem i marianergraven
-
var glad att den blev snodd här i svedala, min kite och min bom blev stulna i Dominkanska Rep. dom lär man aldrig se igen, du har ingen bild på brädan? posta varje vecka här på konfen så är det nog ett gäng som håller ögonen öppna.
/hugo
-
Jepp.. Jag hoppas att någon ser den.. Den är en 2003:a TT 149.
Bild finnes på http://www.naishkites.com/pdf/TT49.pdf
Håll ögonen öppna boys!
Så kommer jag med baseball träet…
//M
-
var glad att den blev snodd här i svedala, min kite och min bom och min bräda blev stulna i Dominkanska Rep. dom lär man aldrig se igen, du har ingen bild på brädan? posta varje vecka här på konfen så är det nog ett gäng som håller ögonen öppna.
-
Bor du här i Fbg? och i så fall kanske vi kan samordna åkningen lite?
/Boende på Falconberget..
-
nix. bor i gbg. Men är ofta nedåt falkenberg och kör..min a föräldrar bor utanför..
Har du sett min bräda?
-
Nä, tyvärr…men jag skall hålla utkik…för jäkligt att bli av med en bräda…
-
jävligt synd på brädan magnus.
jag har konverterat från bindningar nu.
vi får köra snart, jag ska ut med mårten på tjörn imorrn.
nästa vecka är jag i göteborg igen./Fredrik 0707-771287
-
trist..
var någonstans brukar ni köra vid Tjörn. Jag brukar vara på orust på sommarn men har aldrig kört i området.
Calle
-
i vind runt väst är vi på mjörn mittemmellan tjörn o orust.
e det syd eller sydväst är det stenungsund eller svanvik(orust) som gäller.I andra vindar tar vi båt ut till nån holme.
Antingen från mjörn eller troligen oxå från ellös isommar. -
Köp en ny för satan i gatan och ta ut den gamla på försäkringen. Det klart det är mycket pengar, men jag tycker du köpte fel bräda från början. År 2003 är det helt klart Wipika eller Cabrinha (mycket lättare nu än de som fanns i Cabarete) som gäller i produktionsväg, Magic Wave (företag i Danmark) i custom-väg. Eller om Chrille Dittrich vill, det bästa ni kan få: Customs från mannen själv. Puss & kram!
Logga in för att svara.