• smaskens

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 13:26
    Warmiz;595563 wrote:
    ska ju köra imorn igen och de är aldrig kul att åka med smärta även om de inte gjorde “jätteont” 😛

    Justera bindningarna till duckstance (tårna pekar från varandra) och hälstöden (backplates) vinklas ned så mycket det går, annars får man ruskig skoskav på vaderna.

  • pepa

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 17:13

    Grymt idag igen utanför Ume 😀

  • pjoter

    Medlem
    20 januari, 2010 vid 21:44

    Är det öresjön som gäller? vart vid sjön kör ni?
    (svaren står säkert i den här tråden men den är ju så helvetes lång, ni borde lära er av oss skåningar, en ny tråd för varje session!)

    Ska upp till uddevalla i helgen och tänkte fått kita lite på fre och sön om de blåser.
    Nån mer som ska ut dagtid på fre?

  • badbenke

    Medlem
    21 januari, 2010 vid 19:36

    Ska ni köra nåt mer runt Karlstad snart? Är sugen på att komma ut och köra lite… Hör av er, här eller på mobilen.
    Henrik
    0707146221

  • betbangan

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 09:58
    pjoter;595720 wrote:
    Är det öresjön som gäller? vart vid sjön kör ni?
    (svaren står säkert i den här tråden men den är ju så helvetes lång, ni borde lära er av oss skåningar, en ny tråd för varje session!)

    Ska upp till uddevalla i helgen och tänkte fått kita lite på fre och sön om de blåser.
    Nån mer som ska ut dagtid på fre?

    Öresjön suger, svårt att hitta dit och dålig vind. Tror mer på Torkelstorp!

  • gonzo

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 13:47

    öresjön kan va riktigt bra men det ska helst va nordliga vindar. men hitta dit kan nog va lite klurigt om man aldrig varit i området förut

  • maackaan

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 15:57

    Blir det nån snökite nu i helgen tro?

  • hattfan

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 18:04

    Det verkar väl vara rätt fisig östlig vind. Känns svårt att hitta nån vettig spot för fisöst va?

  • pjoter

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 20:07

    haha, tack fär dom snabba svaren…. 🙂

    Irrade runt öresjön 1,5h och kom ner till ett fint ställe. Dock såg jag inga spår av andra kitare, eller personer som varit på sjön överhuvudtaget så jag hoppade det då jag inte hade med nåt för att se hur isen var.

    Var iaf jämn vind där idag så de hade nog varit fint. Hoppas på vind under sön mån så blir de lite här uppe i trygga uddevallatrakten iaf. Klart mer snö här och stängda golfbanor att leka på.

  • gonzo

    Medlem
    22 januari, 2010 vid 20:49

    å fan vet du vart du var runt öresjön?
    isen är 15 cm på hela sjön vad jag hört så det ska va lugnt

  • zarl

    Medlem
    23 januari, 2010 vid 10:12

    Ingen som ska köra idag ?? (:

  • pjoter

    Medlem
    23 januari, 2010 vid 17:46

    Svängde höger i en liten by längs 41an som jag glömt namnet på nu. Sen in på mindreå mindre vägar tills jag gled fram på en typ skogsväg ner till en hög med stugor innanför 2 små öar. Superfint ställe att köra på och vinden verkade som sagt jämn. Synd jag inte visste mer om istjockleken, men men, imorrn e de förhoppningsvis lite vind så ma kan köra på orörda golfbanor i flera dm djup snö. 🙂

  • gonzo

    Medlem
    23 januari, 2010 vid 18:35

    jaja då vet jag nog vart du va du var vid gångemads bad. jag va där förra helgen

  • svinet

    Medlem
    30 januari, 2010 vid 00:05

    Finns det ngn stanns att köra på i morgon lördag? Verkar bara vara is nere i Torkel/Onsala. Ligger det kvar snö på ngn av sjöarna eller är det bara isskit?

  • gonzo

    Medlem
    30 januari, 2010 vid 06:45

    här i mark har vi mycket snö

Sida 10 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.