Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snökiting på Ribban – Lördag
-
Svar till:
boten går till henne sen får hon överklaga om hon vill. det skulle ju kunna vara hennes adopterade son.
[/ QUOTE ]
Precis så går det till… När min kompis överklagade så blev han ombedd att skicka in 2 omgångar foton på sig själv. Till saken hörde att han satt på passagerar sidan… så även han var med på fotot. De blev dock lite irriterade på honom när han inte ville berätta vem som körde. Men tydligen kunde de inte kräva det av honom.
-
tillbaks till ämnet, jag va å provade vid handikappbadet idag. vid den här vinden funkade de perfekt! hade det bara blåst några m/s mer så hade det varit riktigt kul! Det var däremot nästan ingen snö bitvis så man körde där på frostat gräs, men fick ju precis lika bra skär om man nu inte e rädd om skidorna eller bretten. trångt om man blir fler än kanske 3 pers skulle jag tro. om de mot prognosen ska blåsa imorrn också så sticker jag ut å kör då med om nån vill med. vet inte var dock.
-
Tja,
Dom sa precis på nyheterna att det blir NO 4-8 vind i helgen. Funkar det vid Ribban you locals? -
de va väl no igår då jag körde tror jag. å de funkade bra iaf! grymt stabil vind om man jämför med inlands-sessionen!
jag e på iaf! vet inte hur tidigt jag orkar mig upp bara.
-
Jag kommer gärna förbi om jag bara får tag på ett par lagg!!
/Edvard -
sopstationen! ligger på vägen å dom har lagg. kanske lite gamla å sunkiga men dom e ju nästan gratis!
-
HAr precis kommit hem från en utb. har ingen aning men kollar i morgon.
-
laddar för att vara ute vid 10:30 imorrn. då det va snö igår så lär det inte blåst bort i dom få sekundmetrarna det varit idag. eller om nån vet nåt bättre fält nånstans.
-
Jag var nere i morse men tyvärr var där för lite snö…. Någon som vet något annat fält?? Ludee??
-
Hur pass lite snö är det? Går det inte att köra alls?
Jag var helt inställd på att köra ju… -
Hmmm – det var faktikt ett par barfläckar. Kör man från lund som du gör krille kör man nog förbi bättre ställen… Nej det var faktiskt ganska dåligt där!! Tyvärr…
-
Pjoter – såg just att du körde där igår – ja vad fan om du körde så…. Varför inte. Kan dock inte vara där förrän vid 1130. Man måste köra runt om hela ribban – köra in på änden av strandpromenaden (mot limhamn) för att komma dit pga vägarbete.
Såg ut att blåsa ca en 5 m/s i morse så det kan ha ökat nu. Vi ses där då….
Logga in för att svara.