Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowboard på vattnet on the Rox
-
Ja… ett litet samtal hade räckt för att jag skulle kommit ut med min gula directional och kört fett !!
-
Underbart JB, kör hårt…
Varför bemöda sig med att åka utomlands när allt finns så nära…
-
Försök inte pete, vi vet att du gärna vill följa med !!, än finns chansen ta en sista minuten !
-
Svar till:
Edge hard
[/ QUOTE ]
By ban, ser ju cool supper bra ut!!!
Men för fan grabbar, tänkt på att det är helt kört att ”trampa vatten”! Man kommer att sjunka som en sten så fort man rör sej med swonboard fast på fötterna!!!!
/LA -
Så länge kiten är i vädret är det nog ingen fara
Dom har stora krejjor dom häringa pojkarna. -
Göddiga pics JB!
Ger flashbacks från sista sessionen förra sässongen.
Jag drog ner i en vak då och fick vatten upp till hakan. Så länge man har
draken i luften så funkar ju den som draghjälp, men nog faan var det skönt att
ha flytvästen på också…Rip it men ta det lugnt. Cya soon dudeolitos!
-
Vilka var de tre musketörerna som var ute på Roxen idag? Det såg ut att vara rejält byig vind och hyfsat hårt underlag men ändå göttigt på nåt sätt.
-
sourra;645435 wrote:Vilka var de tre musketörerna som var ute på Roxen idag? Det såg ut att vara rejält byig vind och hyfsat hårt underlag men ändå göttigt på nåt sätt.
Var ganska hårt tyvärr men det bet skapligt, var Speedo o undertecknad på varsin HP 8 jb på bulle 7 o keb bulle 7 o Tomas på en.cab 8
-
Fick du bilarna skickad eller var du här? Då skulle du uu kommit.o kört lite.
-
Jag satt på första parkett i Ekängen där jag var över helgen. Kruxet var liksom bara att alla kiteprylarna var kvar på Sveriges framsida…
Logga in för att svara.